Gå til innhold

Har du brukt basiron?

Småsporvinj gjeng på tryne

Anbefalte innlegg

Skrevet

Virka det?

Hvor lang tid tok det før du så effekt?

Hjelp den mot svarte porer?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har brukt basiron i mange år. Ingenting annet som funker på meg. Men jeg får litt kviser innimellom alikavel. Jeg smører den bare over kvisene slik at de tørker ut. Den har vel liten effekt på svarte porer.. Men husk å bruke rikelig med en god fuktighetskrem etterpå da den tørker ut huden..

Skrevet

hvis du skal ha det mot kviser så kjøp heller Aberella...får på resept av legen...trenger ikke ha mye kviser for få resept på den heller...og den hjelper mot sorte prikker...prøv å google det og les om den..

Skrevet

differin eller epiduo. Er du keen på ett totalt feilfritt ansikt blottet for urenheter, begynner du på roaccutan, det er ikke så vanskelig å få skrevet ut, bare gå til en privat hudlege. dette legemiddelet kurerer kviser. INgen jeg kjenner har like flott hud som meg etter at jeg har gått på denne kuren og jeg var ikke helt kjøttkake heller.

Skrevet

Skal man møre med fuktighetskrem rett etterpå, altså over basironen, eller skal man smøre fuktighetskrem når man har vasket av basironen? Jeg har ikke "vanlige" kviser, bare sorte prikker på nesa, og da fikk jeg anbefalt basiron.

Skrevet

Smør fuktighetskrem etter du har smørt basironen på:)- Roaccutan er vel litt heavy og bruke for ei som bare har noen sorte prikker på nesen vel?

Skrevet

Brukte det som tenåring. Kan ikke huske at den hadde særlig effekt. Det jeg husker, er at den tok fargen på håndklær og alt av kulørt tøy som den kom i nærheten av. Tørk deg bare med gamle, utvaskede håndklær som du allikevel snart skal kassere!

Skrevet

har brukt det, funka ikke. Det eneste som har virka (ei stund) er tetracyklin.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...