Eggerøre ♥ Skrevet 22. april 2010 #1 Skrevet 22. april 2010 Da kommer jeg inn her, på 5 ivf forsøk klaffet det Hadde en blødning i dag(rødt/brundt), derfor UL. Var rimelig deppa og trodde at håpet var ute, puppene hadde også avtatt. MEN neida, der kunne vi se et bankende hjerte. Det var en fantastisk følelse. Hadde nesten mistet håpet, men her sitter vi da med bilde fra UL av vår lille spire. Lykke! Blødningen er gammelt blod og blør fortsatt litt. Noen som har opplevd dette og hvor lenge blødde du? Nå er det bare resten igjen, bare 5 uker til uke 12... )
★tøysekroppen&prinsene★ Skrevet 23. april 2010 #2 Skrevet 23. april 2010 hei og velkommen hit!!! 5 ivf..tunge tak men nå har du jo klart det:) GRATULERE!! opplevde akkurat det samme som deg i uke 6...jeg har hatt alt fra rosa,brun og store røde blødninger fra uke 6!! og vært rimelig panisk til tider kan man si..har hatt det hver dag mer eller mindre siden da og er nå 12+3 og på ul har alt vært fint hele tiden:) xxxx bank i bordet og kryss i atket og alt det der!!! nå siste uken har det avtatt veeeldig og er bare noen dråper pr dag nå men det er brunt på farge...så håpr det begynner å ta slutt dette tullet nå!!!xxxx lykke til!!
Lie79*har blitt mamma* Skrevet 23. april 2010 #3 Skrevet 23. april 2010 Gratulerer så mye med spiren:D Fantastisk opplevelse å se hjertet slå! Hos oss klaffet det på 6. forsøket (3 ivf+3 frys), så er tøffe tak ja. Men vel verdt det og veldig etterlengtet når man endelig lykkes:o))) Jeg opplevde å få en liten blødning etter sex når jeg var rundt 6 uker på vei. Var først rødt, så ble det brunt. Mange som opplever å ha blødninger i svangerskapet uten at det er tegn på at noe er galt, så krysser fingrene for at det gjelder for deg ogsåXXX )
Turva med ♥novembergull♥ Skrevet 23. april 2010 #4 Skrevet 23. april 2010 Gratulerer og velkommen hit, Eggerøre ♥♥ Så fantastisk å se det lille bankende hjertet når man er redd for at håpet er ute. Hadde en sånn opplevelse når jeg var 9+0, hadde litt brunlig utflod og fikk komme på UL og alt sto bra til :-) Utfloden stoppet opp ganske fort, var bare en halv dag sånn ca. Var på nye UL i går, 10+1 og det er så herlig å se gullet... får ikke nok av det :-)
Eggerøre ♥ Skrevet 26. april 2010 Forfatter #5 Skrevet 26. april 2010 Takk for svar jenter Godt jeg har dere og spørre. Har fortsatt farget utflod, men en den er heldigvis "bare" baige i farge nå. Så da går det den riktige veien. Dette skal gå bra Lykke til videre til dere andre også
Turbotrollet & Lille Sprell♂ Skrevet 27. april 2010 #6 Skrevet 27. april 2010 Koselig å se deg her inne Eggerøre Dette går bra vettu
Gjest Bjørnen Collargol*gravid Skrevet 27. april 2010 #7 Skrevet 27. april 2010 Jeg hadde alt fra brunt, friskt rødt og enkelte dager masse koagulert når vi lyktes med jenta vår. Holdt på helt til jeg var 7+4. Ikke morro når det står på, men det gikk jo bra da
Eggerøre ♥ Skrevet 28. april 2010 Forfatter #8 Skrevet 28. april 2010 Takk, er veldig glad for å være her inne også ) Vi snakkes på msn
Eggerøre ♥ Skrevet 28. april 2010 Forfatter #9 Skrevet 28. april 2010 Takk for svar ) Er 7+4 i dag og tror du ikke det kom brundt utflod i dag også.. DRITT! Blir så utrolig redd. Nå er det heldigvis bare dråper som kommer. Håper det er borte i morgen (krysse fingrene) Legen sa jeg hadde blod i livmoren som skulle ut, heldigvis ikke noe farlig for spiren. Han viste ikke hvor dette kom fra, men hadde sett det før. Dette skal gå bra )
Eggerøre ♥ Skrevet 28. april 2010 Forfatter #10 Skrevet 28. april 2010 Herregud, jeg er jo 7+5 i dag - den ENE dagen betyr jo masse ;o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå