Gå til innhold

<,3

kariannemm

Anbefalte innlegg

Lille gutten min har fått påvist ryggmargsbrokk lankt nede ved korsryggen, som ikke stikker noe særlig utover. (derfor vanskelig og oppdage) ryggraden presser også opp mot lillehjernen som gjør at den er helt deformert. Ryggmargsbrokken ser ut til og vere 4 grads, den verste av de, legene pleier ikke snakke om hvor alvorlig det er, men de så det så tydlig at de sa det. Det innebærer lamming i bein og urinblære, utvikling av vannhode, svekket hjernekapasitet og han kan dø rett etter fødsel pga infeksjon etter opperasjon.. livet hans ville bestått av bare hjelp og utallige opprasjoner... så jeg tok valget ingen vill ta, et valg jeg ikke trodde jeg var i stand til og ta.. men jeg er alene, fyller 19 år neste torsdag uten utannelse i ryggen, lille gullet mitt hadde ikke fått et fint liv, så jeg må desverre avbryte svangerskapet..

Første pillen er tatt i dag og ting kommer til og skje på lørdag.. gruer meg i hel...

Fortsetter under...

Ord blir så fattige når man må ta det valget. Jeg sender deg mange trøste klemmer. Sorgen kommer til å være tung, men du har jo mange år på deg og du kommer til å bli en flott mamma en dag.

Jeg har selv opplevd å miste så sent som i uke 19 og vet a det er veldig tungt.

Du får ha masse lykke til fremover.

Klem fra Carina

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...