Gjest Skrevet 22. april 2010 #1 Skrevet 22. april 2010 Jeg har med stor iver invistert i en CB fertilitetsmonitor, har stortsett sykluser på 30 dager men kan plutselig få en og annen syklus på 33-35 dager. Så siden min kjære jobber borte mye har jeg tenkt at d kunne være til god hjelp med denne. Fikk den i posten i dag og er på syklusdag 8, men til skrekk å gru står det at jeg må vente til neste mens før jeg begynner å bruke den og at man begynner å teste på dag 6. jaja jeg som hadde gled meg sånn til å begynne å bruke den. Er det flere som har brukt denne og som har erfaring med om den fungere bra eller ikke?
Lilledrøm Skrevet 22. april 2010 #2 Skrevet 22. april 2010 Ja, jeg bruker denne,, Har brukt den for første gang denne mnd,, er jo bare så fornøyd med den,,, Men husk å starte den feks KLOKKA 9 på moirgenen,, for da kan du starte den max 3 timer føre eller 3 timer etter dette kl slett hver dag, Det er viktig,, Ikke start langt utpå dagen,, Må jo teste med morgenurin etterhvert,, men grait å ta et kl slett som passer både fritid og jobb , Bare spør )
Gjest Skrevet 22. april 2010 #3 Skrevet 22. april 2010 Ja blir helt gal av å telle dager og har stresset endel med det i de siste prøveperiodene. Og det er jo ingen sikker metode når jeg plutselig kan få en syklus på 33-35 dager innimellom. Blir spennende å ta den i bruk. Jeg jobber turnus og endel nattevakter så tenkte å stille den inn på klokken 9. Da kan jeg vell teste mellom 6-12 om jeg har forstått rett?
Lilledrøm Skrevet 22. april 2010 #4 Skrevet 22. april 2010 Du starter den på 1, mens dag, trykker da En gang på den lille M knappen,, Start den så hver morgen i mens perioden og videre,, etterhvert ber den deg teste,, Så kommer det Høyere fertilitet, så max med EL.. Så går det nedover igjen, virkelig spenmnende og utrolig enkelt, da veit en faktisk når en har EL.. Masse positive folk til den, så jeg har store forhåpninger he he he ..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå