Fru Tuttemor Skrevet 22. april 2010 #1 Skrevet 22. april 2010 er på 8 dagen med mensen, er dette normalt? har aldri vært over 5 dager før..er ikke spotting heller,men friskt blod..hadde litt mensmerter imårrest,er dette en tidlig SA?jeg har jo blødd i 8 dager nå(ikke myemye,men normal mens)hadde mye menssmerter før mensen..
Lille diamant Skrevet 22. april 2010 #2 Skrevet 22. april 2010 Ja det kan være en tidlig SA siden du forsatt blør. Jeg har jo en tidlig SA nå og det kommer forsatt blod på papiret 12 dager etter ikm. Så visst det forsetter så bør du kanskje kontakte legen din?
Fru Tuttemor Skrevet 23. april 2010 Forfatter #3 Skrevet 23. april 2010 Spotter idag...håper det bare er mensen som er litt tullete.. Tja hva kan legen gjøre da? det ordner seg vel selv gjør det ikke?
Fru Tuttemor Skrevet 24. april 2010 Forfatter #4 Skrevet 24. april 2010 Blør enda jeg da...:-o Hva vil det si å ha en tidlig SA? har du vert hos legen da?
Fru Tuttemor Skrevet 24. april 2010 Forfatter #5 Skrevet 24. april 2010 Er på dag 10 med blødning,spotter litt å blør litt(liite) har dett noe å si for EL?
Lille diamant Skrevet 24. april 2010 #6 Skrevet 24. april 2010 Legen kan ikkje gjøre så mye for deg, men om det hadde vært en tidlig SA, så kan de ta blodprøve for å se om hcg er forhøyet. Dette gjorde legen min meg de to siste gangene jeg har vært gravid og mistet, og jeg vet derfor at jeg har vært gravid. En tidlig sa betyr at man blir bekfruktet og at egget fester seg i livmoren, men at kroppen avbryter svangerskapet etter kort tid, omtrent rundt den tiden du venter mens. Det er derfor mange kvinner ikke vet de har vært gravide, for mensen kommer omtrent til vanlig tid.
Lille diamant Skrevet 24. april 2010 #7 Skrevet 24. april 2010 Det kan være EL blir litt forsinket ja, men det kan også være at den kommer som forventet. Jeg har opplevd begge deler etter å ha mistet tidlig.
Fru Tuttemor Skrevet 24. april 2010 Forfatter #8 Skrevet 24. april 2010 Hmm ja,hvis det ikke er noe legen kan gjøre(som i at det er fare for noe hvis jeg ikke drar) så vil jeg ikje dra..da tester jeg heller etter El åså prøver vi på nytt igjen.. :) Et spørsmål? er det normalt, skjer dette ofte ?jeg blør jo på 9/10 dagen nå...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå