Anonym bruker Skrevet 22. april 2010 #1 Skrevet 22. april 2010 min mor og far er ikke villige til å sitte barnevakt.. ikke gjort det enn natt på snart 8 mnd.. de bor kvarter unna.. er nå gravid i 7 mnd men får ingen hjelp.. har forkortet livmorhals og må ta det med ro.. sønn på 1 år og 6mnd .. veit det ikke er deres jobb men vi lagde en liten "avtale" når jeg blei gravid at de skulle hjelpe til innimellom med tanke på at jeg viste jeg kom til å bli "sengeliggend". har en mann som jobber natt så hadde vært deilig med en fri natt.. men nei.. de vil ikke.. men som sagt veit det ikke er deres jobb!!
Anonym bruker Skrevet 22. april 2010 #2 Skrevet 22. april 2010 har du ikke noen gudforeldre til gutten som kanskje kan stille opp litt siden besteforeldrene ikke gidder?
Anonym bruker Skrevet 22. april 2010 #3 Skrevet 22. april 2010 Har du spurt dem rett ut? Ikke alle tar iniativet til å være barnevakt selv, kanskje de kommer springende om du spør;)
Anonym bruker Skrevet 22. april 2010 #4 Skrevet 22. april 2010 Jeg synes ikke du kan forvente noe mer av besteforeldrene, spessielt ikke når det dreier seg om overnattingsbesøk, men jeg synes du krever for lite av mannen din. Han jobber vel ikke hver natt? Det må jo også vre fint å ha en mann som er hjemme når barnet er våkent på dagtid.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå