veromoda Skrevet 22. april 2010 #1 Skrevet 22. april 2010 Jeg har så utrolig søtsug for tiden, er helt hekta på alt av ''smågodt'' som er søtt, surt, salt og potetgull. Klarer utrolig nok å holde meg til å spise det bare i helgene (fredag og lørdag), men når jeg først spiser det så spiser jeg mye og sikker ALT for mye, tenker på søtsaker hele tiden. Fy og fy. Flere som har det sånn? Hva er dere hekta på? Og hvor ofte og hvor mye spiser dere?
Jeanette N Skrevet 22. april 2010 #2 Skrevet 22. april 2010 Jaa!! Har d akkurat likens..! Har løst på godteri heletia! Tyrkisk peber å sånn gummi godteri av forskjelli slag e favorittn min! Æ e helt sår i gan av å suge på tyrkisk peber! Åsså sånne crossiant eller ka d no hete.. Sånne sykt goe bålla! å æ klare absolutt ikke å bare holde mæ til helgen...
Meg,Vesla & Antonio:) + spire Skrevet 22. april 2010 #3 Skrevet 22. april 2010 samme her, er helt hektet på melkesjokolade med kvikklunsj, og smågodt e jo bare sååå godt.. prøver å bare holde med til helgen men det går ikke så bra gitt..
Phoenix1 Skrevet 22. april 2010 #4 Skrevet 22. april 2010 Klarer nok ikke bare å holde meg til helga jeg heller....blir nok litt søtt hver dag her... har lyst på cola hele tiden...bruker å kjøpe meg sånne glassflaske-cola og så koser jeg meg med så lenge jeg klarer med den...og skoleboller....surt smågodt...og dumle slikkepinner... Husker jeg tenkte før at om jeg skulle være så heldig en gang å bli gravid... så skulle jeg BARE spise sunt og være flink å gå turer og holde meg i aktivitet osv... hm...
Jeanette N Skrevet 22. april 2010 #5 Skrevet 22. april 2010 Åh, ja.. Akkurat no sitt æ å spis jordbær is me MASSE sjokoladesaus å daim strøssel på! Å såklart glass cola! iskald å go! Æ syns d e sååå flaut å være på butikken.. Bor på en veldi liten plass så alle vet jo kem alle e her liksom:P Å kvær gang æ e på butikken, så ende æ me å ha mye mer godteri enn mat eller ka æ no skal ha.... :S Appelsin e jo åsså sinnsykt godt oppi alt d her:P
14september? Skrevet 22. april 2010 #6 Skrevet 22. april 2010 JA!! Er det MULIG?? Jeg som ikke engang liker kake har lyst på godteri, kake og søtt hele tiden!!!! UGH!
Gullblomst Skrevet 22. april 2010 #7 Skrevet 22. april 2010 Jepp! Sjokoladesuget er helt enormt og av erfaring vet jeg at det blir enda værre når ammingen begynner. Så gled dere jenter. Dette er bare begynnelsen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå