Anonym bruker Skrevet 22. april 2010 #1 Skrevet 22. april 2010 er kjempesulten og holder på å lage ørret i ovn,og i oppskrifta sto det at det skulle ta 15 minutter med folie...JA SÆRLIG! har vært inne i 30 minutter nå og fortsatt RÅ!!! hva gjør jeg galt???blir brødskiv til middag,forbanna dritt!!
Anonym bruker Skrevet 22. april 2010 #3 Skrevet 22. april 2010 Hvilken grad har du? Jeg har alltid ørret og laks i ovnen i 30-40min på 200g uansett hva oppskriften sier.. Følger selvsagt med da..
Anonym bruker Skrevet 22. april 2010 #4 Skrevet 22. april 2010 Skrudde du på ovnen? Rå er relativt, er den varm inni er den ferdig. Så enkelt er det.
Anonym bruker Skrevet 22. april 2010 #5 Skrevet 22. april 2010 hvor stor er ørreten da? og hvilken temp bruker du? jeg bruker alltid å la fileter stå i ovnen i MINST en halv time på 200 grader.
Anonym bruker Skrevet 22. april 2010 #6 Skrevet 22. april 2010 200 grader sto det,så det er det jeg har.skrudde den opp til 250 grader i sinne nå nettopp,skal farsken meg ikke spise rå middag!!! har folie også,så hva i all verden da???ovnen er ny og,så det skal ikke være det at den er svakere enn det oppskrifta tilsier... nestegang skal jeg faen meg la den stå i ei time!! HI
Anonym bruker Skrevet 22. april 2010 #9 Skrevet 22. april 2010 om de var fryst så trenger de endel lengre tid enn ellers, nærmere en time. opptinte trenger vanligvis ikke mer en en halvtime.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå