Anonym bruker Skrevet 22. april 2010 #1 Skrevet 22. april 2010 Jeg har aldri vært i kontakt med NAV men blir så provosert over de stakkars arbeidsløse alenemammaene som "bare" får så og så mye utbetalt i måneden fra NAV. Unnskyld meg men jeg er av de som faktisk jobber og betaler skatt til dere! Jeg kommer til å få utbetalt det samme som dere når jeg går ut i permisjon, og jeg har fast jobb, 7 års høyere utdannelse, har jobba i alle ferier fra jeg var 15 til jeg ble ferdig utdanna og gikk over i en helt greit betalt 100% stilling. Slutt å klag. Det er ikke meninga at en skal leve fett som arbeidsledig. Norge har en kjempegod ordning, du får penger uten å gjøre en dritt, det kreves at du søker jobber, det er det eneste. Så kom ikke å forvent at du skal ha råd til å unne deg noe som helst ekstra! Og jada det koster så og så mye å bo i en leilighet i Oslo, flytt da vel, ingenting som binder deg til å bo i en dyr leilighet i byen når du uansett hverken har en partner eller jobb.
Anonym bruker Skrevet 22. april 2010 #2 Skrevet 22. april 2010 Jeg har jobbet i alle år og er pisselei av å skulle subsidiere arbeidsledige, kontaktstøttemottagere, barnetrygd, barnehager osv. La folk betale for seg selv!
Anonym bruker Skrevet 22. april 2010 #4 Skrevet 22. april 2010 jeg er nok ei av de som klager på nav.. men er da ikke arbeidsledig.. jobber hundre prosent jeg.. men har bare vikar kontrakt så må få permisjonspenger gjennom de.. og de surrer mye så da blir det mye klaging.... men har da for all del jobbet meg krav til de pengene!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Gjest Skrevet 22. april 2010 #5 Skrevet 22. april 2010 Hø? Du har nok misforstått. Folk klager fordi NAV ikke gjør jobben sin noe særlig skikkelig til tider, ikke fordi satsene på ting er for lave.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå