Gå til innhold

symptom på graviditet...? :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

kva symptom fikk du først da du gikk gravid? og kor tidleg kom dei?

Var uteblitt mensen det første, elle skjønte/misstenkte du det før det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg fikk menssmertelignende murringer i livmorområdet fra 9 dager etter eggløsning. Etter et par dager med dels kraftige murringer uten at noe mens dukket opp(hadde ustabile lutealfaser, så visste ikke helt når jeg kunne vente mens),ble jeg mistenksom og tok en test som var positiv. Det var vel 11 dager etter eggløsning.

Skrevet

En positiv test. Ingen symptomer før det.

Hvilke symptomer har du da? ;-)

Skrevet

Mistet mensen.

Skrevet

Fikk klare symptomer allerede 2 dager etter EL, hvordan d er mulig skjønner jeg ikke, men... Ble ihvertfall brått kvalm, fikk tydelige stikninger i livmor/ eggstokk-området og økt luft i magen. Disse sympt gikk over igjen etter et par dager, og kom tilbake rundt uke 4-5. Rare greier=)

Skrevet

symptom og symptom...:P Eg trur ikkje eg er gravid (sjølv om eg ikkje hadde hatt noke i mot det). Men har vore so trøtte dinna veka, at folk rundt meg har begynt å spørje om eg ska ha nr 2.

So eg har i grunnen fått grillar i hovudet no..hehe, blir nok nedtur når tante raud kjem om ei vekes tid. Men det hjelper heller ikkje på den mentale overbevisninga mi om at det ikkje er noke, når eg er oppblåst som ein ballong. (var trøtt og oppblåst i begynnelsen av første svangerskap, men hugsar ikkje kor tidleg det var).

Skrevet

jeg lurer på en ting, har alltid brukt å ha mye el-slim,nå er det første pp etter at vi bestemte oss for å få en til...men denne pp har jeg ikke sett El.slim, er d sånn at om egget blir befrukta litt før El så får man ikke slim? eller er d bare innbildning? jeg og følte meg veldig annerledes de første dagene etter at jeg tror jeg hadde El....trøtt, småkvalm, dårlig matlyst...men aner jo ikke om jeg er gravid da, er jo lenge til ikm men;) litt morro om d er d.....hehe...spennende...

Skrevet

superømme og større puppersamt murringer i rygg/mage. dette før test ble tatt.

Skrevet

Orket ikke sjokolade:-) DET er unormalt for meg å være. Så skjønte jeg var gravid en uke før IKM.

Var dessuten svimmel og hadde stikkinger i livmortappen (samme som sist jeg var gravid)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...