Anonym bruker Skrevet 22. april 2010 #1 Skrevet 22. april 2010 Når begynte dere å gi en hel eplebit (en åttende del) til barnet? Er 1 år litt tidlig? Litt redd barnet skal sette i halsen
Anonym bruker Skrevet 22. april 2010 #2 Skrevet 22. april 2010 Hele eplebåter tenker du på? Det har jeg ikke gitt min på 15 mnd enda. Jeg har brukt å høvle av tynne skiver med ostehøvel eller potetskreller. Det har gått fint å spise for han. Prøvde med små terninger her en dag, og det såg også ut til å gå bra. Min er ikke så flink til å bite av enda, så han har en tendens til å putte hele i munnen. Derfor skjærer jeg foreløpig opp i små biter. Passer på at det er et ganske mykt eple, f eks gule.
Tjukkemagen *m/jente 1.mai* Skrevet 22. april 2010 #3 Skrevet 22. april 2010 Han var vel 14-15 mnd da han fikk det første gangen som en stor bit. Gikk greit det. Viktig at de sitter stille og ikke løper rundt med maten synes nå jeg da. Kommer vel litt an på hvor mange tenner som er kommet også. Hos junior var 16 på plass ved den alderen :-)
Anonym bruker Skrevet 22. april 2010 #4 Skrevet 22. april 2010 Tenner har selvsagt også litt å si :-). Gutten min har 6 tenner, 4 oppe og 2 nede(2 til på vei), og to jeksler nede som er halvveis oppe. Hilsen anonym som svarte først
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå