Anonym bruker Skrevet 22. april 2010 #1 Skrevet 22. april 2010 Klart han syntes jeg var en grei jente og. Men jeg vet 100% at det var utseende som gjorde utslaget. Dette får meg ikke til å slappe helt av. Jeg føler meg ikke elsket for den jeg er. Og så tenker jeg hva som skjer når jeg blir gammel og ikke er så attraktiv lenger. Redd det blir klisjè, at han bytter meg ut med ei yngre.
Anonym bruker Skrevet 22. april 2010 #3 Skrevet 22. april 2010 Jeg var ung og forelsket. Hadde ikke valgt han i dag. 10 år siden og felles barn. En grei mann og god far. Men litt overfladisk kan man si.
Gjest Skrevet 22. april 2010 #4 Skrevet 22. april 2010 Det er jo helt vanlig at utseende er en av de tingene vi først faller for. Deretter blir man kjent og følelsene blir mer enn at vi er tiltrukket av utseende. Det var det jeg først falt for med min mann også, det betyr ikke at jeg går fra ham om han endrer det eller "forfaller" litt med årene. Det gjør jo jeg og... Er han så himla attraktiv ennå da? Eller har han , i likhet med de fleste som årene kommer og tar, fått litt smårynker, mindre fast hud, kanskje litt lengre rume og høyere panne? Ikke ta det såå tungt. Ingen holder sammen i flere år bare pga utseende. Det ville i så fall ha vært utrolig merkelig...
Anonym bruker Skrevet 22. april 2010 #5 Skrevet 22. april 2010 Vær stolt av deg selv da, Hi! Det kryr av overvektige kjerringer i forfallstilstand her inne, vær glad over utseendet ditt!
Anonym bruker Skrevet 22. april 2010 #6 Skrevet 22. april 2010 Min mann valgte meg fordi jeg er lynende intelligent, svært belest, humoristisk, kulturelt oppdatert og selskapelig anlagt.
Anonym bruker Skrevet 22. april 2010 #7 Skrevet 22. april 2010 Eh...annie 14:53, hva har det med saken å gjøre? Du er nok en sånn som skal prate om seg selv hele tiden.
Anonym bruker Skrevet 22. april 2010 #8 Skrevet 22. april 2010 Akkurat som deg, med andre ord? Nei, jeg er nok ikke den typen. Jeg prater minimalt. Sitter som regel helt taus, faktisk, og hører på at sånne som deg bare skvaldrer i vei om helt likegyldige ting. Dagen lang! Kan du ikke snart holde kjeft? Vi er så trøtte av deg.
Anonym bruker Skrevet 22. april 2010 #9 Skrevet 22. april 2010 Helt enig med 15.17. hvor overfladisk går det an å bli. Jeg er helt sikker på at min mann valgte meg fordi han har de rette følelser for meg, til tross for x-antall ekstra kilo osv. Det er bedre å være tjukk i magen enn tjukk i hue!
Slalotte Skrevet 22. april 2010 #11 Skrevet 22. april 2010 Det gjorde mannen min også.. De 2 første ukene hadde han egentlig bare mest lyst til å få meg på rygg.. Men etter 2 uker så var han vist blitt forelsket.. Det første man ser er alltid utsende.. Men når man blir kjent med en person så blir det personligheten man ser..
Anonym bruker Skrevet 22. april 2010 #12 Skrevet 22. april 2010 For meg er det akkurat omvendt. Jeg blir mest opptatt av personligheten, hva han sier og hvordan han sier det, om han er humoristisk, viser interesse for det samme som meg, hvilke holdninger han har osv. Først når jeg eventuelt "faller" for ham, ser jeg nøyere på utseendet. Og skulle ikke det være perfekt, så trenger ikke det være noe stort hinder (hvem er egentlig perfekt? De mest perfekte er dessuten ofte helt ufordragelige).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå