Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Blir 40 straks, og lurer så fælt på om alderen jobber hardt mot meg..

Satte inn to flotte (og mine siste) fryseegg den 19. og er på rd 3 idag.

Hadde et ferskforsøk i juni 08 som klaffet på første forsøk, og resulterte i ei nydelig datter. Prøvde igjen i okt 09, ende neg. samt et fryseforsøk i feb i år, som også endte neg.. Er ikke så optimistisk lenger som tidligere, og er bekymret for at alderen nå har begynt å tynge for alvor..

Hva tror dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei monika70

Jeg tror absolutt at det er mulig å lykkes, selv om man har passert 40! Jeg TRENGER å tro det også. Er selv gravid, men dessverre utenfor livmor. Jeg har ett egg igjen på frys, og blir 40 år om ikke så lenge. Jeg føler også at alderen jobber i mot meg, men har to venninner som straks er 42. Den ene har akkurat født, og den andre føder i mai. Begge svangerskapene har gått helt fint. Når det er sagt så er det nok lettere for en 25 åring både å bli gravid og å gå gravid, men det er ikke alltid at det passer å blir gravid når man bør bli det...

Masse lykke til!!

Skrevet

Hei lightblue!

Uff så trist at du er gravid utenfor livmor.. men må du ikke fjerne det da, for at ikke egglederen skal sprekke - for det er vel der det har festet seg da?

Ja. jeg håper det skal lykkes både for deg og meg etterhvert!

Skrevet

Det virker som om du har gode egg, siden du har fått egg på frys. Kun gode egg får frys nemlig :-)

Ikke slutt med Progesteron-støtten for tidlig. Jeg tror dette er veldig viktig for oss "oldiser".

Har dere mange forsøk igjen? Dere kan jo prøve privat hvis d blir slutt på det offentlige. Jeg tror egg på frys betyr at man ikke trenger å gi opp i første omgang :-) Hører Hausken er god på oss modne damer.Masse lykke til!

Skrevet

Hei monika70

Ja jeg måtte fjerne det, sammen med eggleder.

Lykke til med rugingen!!

Skrevet

Hei monika :-)

Det er fullt mulig for oss "gamlinger" :-).... Jeg blir 40 i høst og det har endelig klaffet for meg også, etter 2 ivf og 2 frys. Jeg er 10+3 i dag, og har vært på 3 UL og alt er bra så langt. Har hatt to MA tidligere, derfor får jeg ekstra oppfølging. Jeg ble gravid på 1 frys, men mistet dessverre.

Det er jo kjempepositivt at du får egg på frys, det vil jo si at du har veldig god kvalitet på eggene dine, så dette tror jeg kan gå din vei, man må bare være tålmodig... og det er ikke lett i dette gamet nei...

Lykke til med ruginga, blir spennende å følge deg :-) Klem

Skrevet

hei!

jeg klarte det etter litt flere forsøk enn sit...er 40++ og så langt alt godt!

Så ikke gi opp...det krever sin kvinne...vi trenger kanksje noen flere forsøk og alderen blir liksom så veldig forkusert på...men jeg kjenner maaaange som har fått barn etter 40...

Stå på jenter! Vil dere dette så går det bra!

Det er selvfølgelig en forutsetning at ting "virker"...

Kan også anbefale Hausken! Han tryller fram gullegg av det meste :-) Han har visst spesielt gode resultat for slike som oss...

Kjenner ei som skal ha tvillinger på 46...

Så da har vi jo god tid :-D

Er dette drømmen så IKKE GI DERE!!!!

Klemmer

Skrevet

Ahh! Godt å høre om noen som lykkes!

Holder til på Aleris, og er i grunn fornøyd der! Som nevnt fikk vi en datter på første forsøk for to år siden, så vi har kanskje hatt litt vel flaks, og har da selvfølgelig høye forhåpninger..

Jeg håper selvfølgelig at mine fryseegg vil resultere i en baby, men tar ingenting for gitt nå nei...

Er nå på rugedag 5, og uansett om jeg vil eller ikke, så er jeg nok en av dem som "leter" etter symptomer..

MEN har lovet meg selv å ikke ta noen test før testdagen denne gang!!

Skrevet

Får være med å underskrive på at det er sjanser for oss over 40 ;) Er 40 og venter tvillinger i august. Ble gravid på 3. ferskforsøk. (2 ferske og ett frossent hos Nordica som alle var negative, 1 fersk hos Hausken som ser ut til å ende i eneggede tvillinger:)

Lykke til!

• 3 måneder senere...
Skrevet

hei:-)gøy og se at det kan lykkes for oss i moden alder.

selv er jeg i andre forsøk,denne gang hos hausken.

har tre barn fra før og fikk positive tilbakemeldinger fra legen som syns det så veldig bra ut for meg trass i min alder som er 41.

jeg er sterilisert så det er eneste grunnen til at jeg ikke kan bli gravid på egenhånd og har aldri hatt problem tidligere og bli det heller,men nå er det jo alderen som spiller inn da.

denne gang har jeg fått andre medisiner og.jeg går på både menopur-gonal-f og klexane.skal til ultralyd nå på torsdag den 5.august og er så spent på om jeg får eggutak mandag.

er det noen andre her som har liknende situasjon og vil fortelle litt om hvordan det har gått?og har hausken gode resultat syns dere på oss i moden alder?håper det er noen som kan dele noen positive historier:-)

Skrevet

Hei

Blir 41 år om et par uker og har dårlige egg (verdien er 16 på etleranett ??). Ingen tror at det går for de over 15, burde vært under 12. Går på trisekvens. Er det noen som er i samme situasjon og fikk verdiene ned av tabletter? Det er vist arvelig betinget når man er ”ferdig”. Veldig trist å få på papir at du er for gammel. Jeg vil prøve akupunktur også, før vi går videre med andre juksemetoder i utlandet.

Gratulerer alle som får til og krysser fingrene til dere som er i gang med forsøk.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...