Milla-Mamma til 3 Skrevet 22. april 2010 #1 Skrevet 22. april 2010 Hadde veldig rar mens for 12 dager siden, spottet og blødd omhverandre, men test positivt for 2 dager siden. Det har blitt meir blod og mindre spotting. No blør eg så masse at eg må bruke bind. Dette går dunken tipper eg. Noken med erfaring? gjerne positiv!!!
Lille diamant Skrevet 22. april 2010 #2 Skrevet 22. april 2010 Opplever akkurat det samme som deg nå, og har selv fått bekreftet at det mest sansynlig er en tidlig spontanabort. Er 5+3 idag og spotter enda jeg. Men vil anbefale deg å kontakte legen din og så få tatt en blodprøve for å sjekke om du har ett forhøyet nivå av hcg enda. Da kan de ta flere blodprøver for å se om det går ned eller opp, og finne ut om det går bra. Ønske deg lykke til, og håper det går bra
fjoggy Skrevet 22. april 2010 #3 Skrevet 22. april 2010 Huff å huff, trur eg er i "samme båt" som deg nett no!??? Er så ufattelig tungt og trist.. Umenneskelig å gå sånn og vente på hva som skjer.. Har jo null kontroll på denne prosessen!!! Håper det ikke er så gale som vi frykter!! X fingrene for at vi lykkes!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå