mamma til en snart to Skrevet 22. april 2010 #1 Skrevet 22. april 2010 fikk bare lyst å dele med dere om hvor fantastisk dag jeg har. sola skinner å vesla i magen sparker å er så livlig. å kjolen jeg bestilte for en uke siden fra asos ( i england) kom heldivis i posten hadde ikke trodd det pga askeskya jeg skal i bryllup på lørdag, så nå slipper jeg å reise å finne kjole ikke så lett å finne fine kjoler til mage i. Nå må jeg bare handle noen behagelige sko, å en fin bolero så er jeg klar http://www.asos.com/Asos/Asos-Maternity-Exclusive-Jersey-Wrap-Bust-Dress/Prod/pgeproduct.aspx?iid=453891&cid=8343&sh=0&pge=1&pgesize=20&sort=-1&clr=Black sånn ser kjolen ut, å den var kjempefin på, å ikke minst kjempe billig. Så jeg kan virkelig anbefale www.asos.com. rask levering tiltross for askeskyen hehe Tenkte jeg skulle kjøpe en hvit bolero til. hvilken farge bør jeg da ha på skoene? noen som er flinke på sånt ?
doble<3<3 Skrevet 22. april 2010 #2 Skrevet 22. april 2010 blæ, får ikke linken til å virke.. har den kjolen noe navn el noe så kan jeg se den der? kjempenysgjerrig ;p
høstbarn:) Skrevet 22. april 2010 #3 Skrevet 22. april 2010 Hei! Fant ikke akkurat hvilken kjole du mente. Jeg skal også i bryllup i sommer, og har begynt å tenke hva jeg skal ha på meg. Synes de kjolene til asos var fine, men de så så korte ut?! Er det bare modellene som er veldig langbeinte eller? Kjøpte du en type kort kjole, og hvor kort var den?
Hjertelyd & Knøtteline Skrevet 22. april 2010 #4 Skrevet 22. april 2010 Ja jeg digger også ASOS! Min siste bestilling er askeforsinket og jeg har fått e-post om at jeg får 10 % avslag på min neste bestilling pga dette. For meg er ikke bestillingen noe som haster så det er bare hurra! Akkurat den kjolen du har kjøpt har jeg også siklet etter...! Den er helt nydelig Men er kjolen svart kan du jo spike antrekket med matchende kjole/veske i en frisk farge? Det er jo vår doble <3<3: Gå inn på www.asos.com og søk på jersey wrap bust dress så kommer den opp
doble<3<3 Skrevet 22. april 2010 #5 Skrevet 22. april 2010 takk, hjertelyd =) åå, den er så fin.. ønsker meg også en sånn.. må bare finne en anledning den trengs i først ;p Enig med hjertelyd, hvorfor ikke en skikkelig frisk farge? mange fine farger på sko i butikkene nå, så kjedelig med sorte og hvite.. spørs hva du liker, men knallfarger er jo veldig riktig nå.. ellers er jo pasteller alltid fint til vår.. lykke til =)
mamma til en snart to Skrevet 22. april 2010 Forfatter #6 Skrevet 22. april 2010 ASOS MATERNITY Exclusive Jersey Wrap Bust Dress den sorte. kjolene til asos er kjempe fine. men vær obs på å se om kjolene ser vie ut nede på bilde. jeg bommkjøpte førstegang. kjøpte da en kjole som var helt tettsittende. veldi fint frammefra, men følte rumpa stakk sånn ut. denne bruker jeg nå som en fin topp gjelder bare å være kreativ denne jeg bestilte nå var kjempefin på. å kostet jo ikke mer en ca 250 kr. kommer nok til å bruke denne kjolen hele svangerskapet, å di neste og hehe. denne kjolen gikk nok til knærne mine. men synes det er fint jeg . det er jo sol og sommer
Hjertelyd & Knøtteline Skrevet 22. april 2010 #7 Skrevet 22. april 2010 Høstbarn: Jeg svarer på denne og jeg... Jeg kjøpte denne: http://www.asos.com/Asos/Asos-Maternity-Printed-Silk-Tea-Dress/Prod/pgeproduct.aspx?iid=879732&cid=5813&sh=0&pge=0&pgesize=-1&sort=-1&clr=Print Ser lårkort ut, men går til kneet mitt. Tror modellene er særlig langbente
høstbarn:) Skrevet 22. april 2010 #8 Skrevet 22. april 2010 Takk for svar begge to:) Ja, har ikke noe imot at kjolene er korte, til knærne. Men hadde kanskje sett litt rart ut med sånn midt oppå låret lengde;) Nå må jo jeg også bestille fra asos:) Aner ikke hva jeg skulle gjort uten barnimagen, her får man jo svar på ting man ikke ante at man lurte på før man ser svaret:)
høstbarn:) Skrevet 22. april 2010 #9 Skrevet 22. april 2010 Et spørsmål til: Bruker str large, hva skal jeg bestille da? Er litt dummy på størrelser merker jeg....
mamma til en snart to Skrevet 22. april 2010 Forfatter #10 Skrevet 22. april 2010 hehe, er helt enig. aner ikke hva jeg skulle gjort uten barnimagen hm, vet du hvilken størrelse det er i tall? sånn som jeg bruker str 36, da bestilte jeg str 8. str 38 er 10 osv.
høstbarn:) Skrevet 22. april 2010 #11 Skrevet 22. april 2010 Da blir det vel 40 da, altså 12. Okidoki, takker:)
mamma til en snart to Skrevet 22. april 2010 Forfatter #12 Skrevet 22. april 2010 lykke til med asos håper du blir fornøyd nå som vi har annbefalt så mye jeg kommer nok til å bestille mer etter lønninga er kommt tror de har fine hverdagsklær og har faktisk ikke sett så mye på de
Hjertelyd & Knøtteline Skrevet 22. april 2010 #13 Skrevet 22. april 2010 Ja, og ikke glem topshop.co.uk! Flott maternity-linje. NB - litt små størrelser, jeg går en opp
Trane med oktoberpip Skrevet 22. april 2010 #14 Skrevet 22. april 2010 Takk for kjempefine tips!! Masse fine klær jeg kunne tenkt meg...Et spm bare: hvor mye koster frakten?
Hjertelyd & Knøtteline Skrevet 22. april 2010 #15 Skrevet 22. april 2010 Varierer, men ca kr 50. Husk at toll og fortollingsavgift kommer i tillegg om varen koster mer enn kr 200,-. Dette betaler du på posten når du henter pakken.
mamma til en snart to Skrevet 22. april 2010 Forfatter #16 Skrevet 22. april 2010 kommer an på hvordan å hvor fort du vil ha de levert. jeg valgte express. tror jeg det var. da leverte di pakken på døra, og det gikk ikke så mangen dagene før pakka var her. tiltross for askekaos. jeg husker ikke akuratt hva det var. husker jeg bestilte 2 kjoler + ekspress levering. og jeg betalte under 500 kr
mamma til en snart to Skrevet 22. april 2010 Forfatter #17 Skrevet 22. april 2010 jeg har sluppet unna toll jeg, å har bestilt for over 200 kr begge gangene
Hjertelyd & Knøtteline Skrevet 22. april 2010 #18 Skrevet 22. april 2010 HAHA, heldiggris! Jeg har nok havnet på tollvesenets lister etter overdreven nettshopping i lengre tid Og nå har jeg begynt med babyklær også... Det blir bra med lønn!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå