Heli 79-har jente+ gutt Skrevet 22. april 2010 #1 Skrevet 22. april 2010 Jeg la et innlegg inn på skravle ang jeg ammer annenhver time hele døgnet. og lurer på om jeg skal legge meg i stua istede fordi kanskje han våkner av "mat lukta"? Hvor tidlig la de deres på eget rom?
abella Skrevet 22. april 2010 #2 Skrevet 22. april 2010 Vi la han på eget rom ved 3,5 mnd bla pga hyppige oppvåkninger. Det hjalp ganske godt, men han sluttet ikke helt å våkne på natta allikevel altså!
knerten09+ knerteline11 Skrevet 22. april 2010 #3 Skrevet 22. april 2010 Vi la han på eget rom rett før han ble 3 mnd. Jeg våknet konstant av lydene han laget mens han sov. Når vi la han på eget rom så gikk vi over natten fra 3 til 2 nattmåltider. Vi har en ekstra seng på rommet hans, så om han har vært syk ekstra urolig el så har en av oss lagt oss inn der.
<3 lykkeligeida er mamma <3 Skrevet 22. april 2010 #4 Skrevet 22. april 2010 Her legges jenta på fire mnd inn på eget rom til helga.. Nå er det nok. ) he he.. Hun våkner om pappan snorker (noe som skjer støtt), hoster, snur seg osv.. (de to siste gjalt begge to.) Hun trenger ro om natta og det gjør jeg nå også. ser faktisk frem til dette jeg nå.
Tingeling&guttaboyz Skrevet 22. april 2010 #5 Skrevet 22. april 2010 La på eget rom 3,5 mnd etter at det ble hyppigere og hyppigere oppvåkninger som umulig kunne skyldes sult. Pappaen snorker noe hinsides(jeg sover med ørepropper...) og kaster seg rundt i sengetøyet når han sover:) Våknet nok av mye "bråk", for eget rom hadde frapperende effekt. Gikk fra 3-4-5 ggr per natt til å sove seg gjennom natten uten å våkne fra 4 mnd.
LilleFrøkenL Skrevet 23. april 2010 #6 Skrevet 23. april 2010 Jeg la gutten vår inn på eget rom når han var 6 uker gammel! Fra da av har han sovet rundt! Legger han kl 9 på kvelden og så våkner han og spiser mellom 5 og 6! Når vi hadde han på vårt rom våknet både han og jeg ganske ofte,mye pga nye lyder og han kjente gjerne lukta av meg! Så for vår del har det hvert kjempebra!
Rampongi Skrevet 23. april 2010 #7 Skrevet 23. april 2010 La piraten på eget rom fra 4 mnd. Funker som bare det.
ღMadame_mim ღ Skrevet 23. april 2010 #8 Skrevet 23. april 2010 Vesla har ligget på eget rom fra dag 1. Hun er nå 5 uker gammel. Hun sover fra kl 24.00 til ca kl 07.00 og da skal hun ha mat. Ingen måltider på natten. Når hun våkner ca 07.00 kan jeg velge om jeg vil stå opp eller ikke etter hun er mett. Vil jeg sove lenger sovner hun igjen og sover til ca 9.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå