Anonym bruker Skrevet 22. april 2010 #1 Skrevet 22. april 2010 jeg hadde en som gikk på strøm forrige gang,en medela(?),men nå vet jeg ikke om jeg kanskje skal gå over til manuell?(mam evt?) syntes medela var vond jeg=/ bare meg?
Anonym bruker Skrevet 22. april 2010 #2 Skrevet 22. april 2010 Ja, det tror jeg bare er deg. Du kommer til å dra på deg en senebetennelse i skulderen før du har pumpet så mye som 100 ml. Dersom du synes Medela var vond, kan du ikke ha brukt den riktig. Det er den mest brukte - og den som har høyest score fra brukerne. Men lykke til!
Anonym bruker Skrevet 22. april 2010 #3 Skrevet 22. april 2010 jeg syntes den rev så mye i puppen.. eller med mindre styrke, funket det ikke :S HI.
Anonym bruker Skrevet 22. april 2010 #4 Skrevet 22. april 2010 Det spørs jo om du skal pumpe deg på fulltid, eller bare en gang i blant. Hvis det bare er snakk om en gang i uken for eksempel, holder jo en manuell pumpe i massevis...
Anonym bruker Skrevet 22. april 2010 #5 Skrevet 22. april 2010 Jeg hadde manuell Avent-pumpe med førstemann. Med andremann hadde jeg elektrisk fra Medela. Begge pumpene var greie. Nå som jeg har fått tredjemann har jeg kjøpt en elektrisk Avent-pumpe, men har foreløpig bare brukt den manuell, og det holder faktisk i massevis.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå