Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Lille prinsen begynner i barnehage 18 August og er da straks 11 mnd. Har reima dress str 80,to par støvler(type høst/vinter) og to par gummi støvler.

Må få kjøpt regntøy.

Men det jeg lurer på er størrelsene på sko. Hva bruker man vanligvis i str når man er 1 år da? Støvlene og gummistøvlene er i 21 og 22.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/141758744-spm-ang-start-i-bhgkl%C3%A6rsko-osv/
Del på andre sider

Fortsetter under...

det varierer jo fra barn til barn hvor stor de er i beina når de er 11 mnd. ta han med til butikken når han skal ha, så hjelper de deg å måle. Lite vits i å kjøpe sko nå som han skal bruke om noen mnd.. Og hvis ikke han kan gå skal de jo helst ikke ha sko.

Da er reimasokker eller stonz mye bedre.

Sko må kjøpes når de skal brukes, for føttene vokser i rykk og napp. Ergelig, for det gjør det umulig å kjøpe vintersko på tilbud på våren for bruk neste sesong...

Mener jenta mi begynte med sko str 20 da hun var 12 mnd, men det varierer jo. Og det er helt umulig å vite på forhånd hvor lenge skoene passer.

Min gutt brukte størrelse 22 da han var 1 år. Både føtter og størrelser (avh. av merke) varierer, så det kan være lett å bomme på størrelse hvis du kjøper lenge før de skal brukes.

Selv om min gutt gikk da han var 11 måneder ville ikke barnehagen la ham bruke gummistøvler. Vanskelig både å gå og krabbe med for de minste. Vi kjøpte noen GoreTex (Viking) høstsko som fungerte fint i all slags vær hele høsten :-)

• 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...