Gå til innhold

Ville drømmer?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg drømmer så mye for tiden, det meste er helt vilt. Av og til drømmer jeg at mannen min og jeg skal skilles, eller at noen dør, da våkner jeg stort sett opp og er helt hysterisk.. Men så har jeg slike netter som i natt hvor jeg drømte at jeg gikk opp Mount Everest, i en knall rosa badedrakt! Jeg har også drømt at jeg måtte spise bæsj, hoppe utfor stup, hoppe i fallskjerm osv.. Etter slike netter våkner jeg stort sett og føler meg mindre uthvilt enn jeg kunne ønsket. Og det virker som om det er uavhengig om jeg er sliten eller ikke før jeg legger meg. Forskjellen nå er at jeg spise rett før jeg legger meg, hvis ikke våkner jeg midt på natta og er kvalm og sulten. Tidligere spiste jeg ikke så tett innpå legge tid, kan dette skyldes drømmene nå?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg drømmer mye, og mye rart. Men jeg er også våken flere ganger om natten. innbiller meg at jeg vrir og snur på meg oftere, men tror kanskje bare at jeg våkner av det, litt oftere. Ligger jeg for lenge på en side, er det akkurat som om benet mitt/låret mister hakket sitt i leddene, haha!

Er ikke bare bare dette her..

I natt bråvåknet jeg og trodde det var store edderkopper over hodet på meg, sikkert noe i en drøm. vekte samboeren og skrudde på lyset, ingenting der. Hatt noen slike den siste tiden.

Iogmed jeg ikke har begynt på jobb før 3 om dagene har jeg droppet vekkeklokke, for jeg er så trøtt om dagene, og uvell. Legger meg 23, og våkner 09-10, MANGE timer søvn,men alivkell sliten.

Skrevet

Har ikke tenkt over at det har sammenheng med graviditeten, men jeg har også hatt helt syke drømmer i det siste. I natt drømte jeg at foreldrene mine var skilte, og på dagen da pappa skulle gifte seg på nytt, døde hans nye kone. Vanligvis drømmer jeg lite, og husker sjeldent drømmene når jeg våkner, men i det siste har det vært helt syke greier.

Skrevet

Hehe, moro! Har ikke merket no særlig til rare drømmer enda, men i natt drømte jeg at jeg var på UL og fikk sett den lille spiren. Og det var en vilter spire skal jeg si deg! hoppet og danset SKIKKELIG rundt i magen, med bittesmå armer og ben. Utrolig rart! :)

Skrevet

JA, jeg drømmer noe voldsomt, og helst fæle ting.

Ulykker, og diverse.

I natt drømte jeg at legen forlangte hcg-prøver av meg, og de hadde jo IKKE steget i det hele tatt, ikke prøve nr 2 heller...

Jeg var rimelig svett når jeg våkna da ja :)

Skrevet

Drømmer masse merkelige ting. Så selv om jeg legger meg tidlig er jeg utslitt om morgenen.

Har drømt at jeg skulle sende jentungen på ferie og aldri ble ferdig med å pakke og transportsmiddelet (husker ikke hva hun skulle reise med eller hvor hun skulle reise) skulle gå om få strakser. Jentungen er bare 2,5 år og jeg våknet midt på natta og var super urolig i kroppen.

Også drømte jeg at gubben var utro... jeg våkna og var dritsur på'n.. hehe horomoner sa du?

Skrevet

Jeg har forferdelig ekle drømmer for tiden. Men har hørt av flere jeg kjenner at det er ganske vanlig under graviditet. Jeg har dumpa samboeren min i én og mista det lille frøet sikkert hundre ganger nå. Grusomt ekkelt å våkne om morgenen, sånn før jeg forstår at det _heldigvis_ var en drøm!

Skrevet

Haha, må fortelle om drømmen min i natt.. Jeeses!

Jeg OG samboeren min var tydeligvis med på Paradise Hotel, der han fant det for godt å si til meg at han skulle "kose" litt med Stine Marie (en av deltakerene på den ordentlige PH). Endte jo seff opp med at de hadde sex.. Ble såå mye styr ut av dette her, og han fikk myyyyyye pepper for det av media og forskjellige diskusjonsforumer, og jeg ble hun stakkars gravide jenta. Hehe. "Hvordan kunne han gjøre dette mot stakkars gravide dama si??" For det var jo tydelig i drømmen også, at vi var samboere med et barn, pluss at jeg var gravid..

Var såå forbanna på han da jeg våknet i dag, hehehe. :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...