Elefanten Skrukkeskinn Skrevet 24. april 2010 #26 Skrevet 24. april 2010 De selger den mange steder på nett ihvertfall, og er vel noen butikker som selger den og..? I Oslo var det en butikk på Bislett før, men den flyttet. Men sjekk på bæresiden tetinntil.no, der er det mange som har bæretreff, sikkert et sted ved deg, og da kan du be om å få prøve både det ene og det andre, samt å få det vist live! Sikkert veldig nyttig i begynnelsen.
Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 24. april 2010 #27 Skrevet 24. april 2010 Manducaen er kjempelett å ta på! Og den er suverent best hvis man bærer med selene i KRYSS bakpå ryggen ved magebæring! Jeg fester først magebeltet, før jeg slakker begge skulderstroppene og fester de i kryss bakpå ryggen (klikker selene på plass på siden av kroppen; ikke vanskelig- som en omvendt ryggsekk omtrent). Så putter jeg babyen oppi og strammer til det blir passe=) Veldig god sele, som kan brukes i timesvis uten slitne skuldre eller vond rygg, hvis du vil prøve den selv kan du stikke innom f.eks Bæreglede i Oslo eller tilsvarende butikker i andre byer; http://bereglede.no/index.php?main_page=index&cPath=84_1_68
Miss Misantrop Skrevet 25. april 2010 #28 Skrevet 25. april 2010 Nei, egentlig ikke. Jeg har brukt min 3 ganger. Da han var nyfødt hadde han det bedre i en liten lett bag eller bagvogna, og da han ble litt eldre var han for tung for meg å bære på magen. Men det betyr ikke at ikke andre kan finne andre anvendelses måter en det jeg fant.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå