Anonym bruker Skrevet 22. april 2010 #1 Skrevet 22. april 2010 Kan jeg bleke en gang til idag, eller hva??
Frøken Lillan Skrevet 22. april 2010 #2 Skrevet 22. april 2010 Du kan bleke det engang til,men vær forsiktig med å gjøre det flere ganger enn det.. Du kan evt stripe det med bleking, anbefaler deg å etter det farge det engang med askeblond,som da skal fjerne det gule, samt det å stripe tynne hettestriper med brun, (Det vil ikke bli synlig brune striper, håret vil bare få en kaldere farge, og det gule vil forsvinne..
Anonym bruker Skrevet 22. april 2010 #4 Skrevet 22. april 2010 Jeg hadde definitivt fått meg en time hos frisør.
Anonym bruker Skrevet 22. april 2010 #5 Skrevet 22. april 2010 Hvis du er glad i håret ditt burde du bestille deg en frisørtime! Jeg bleket håret mitt endel da jeg var yngre, og etter en mislykket omgang (orange også her) gjorde jeg det likegodt en gang til, og håret ble som tyggis.. Det var helt snålt... Måtte klippe meg helt kort!!
Anonym bruker Skrevet 22. april 2010 #6 Skrevet 22. april 2010 Takk for svar. Det ble faktisk ikke så orange at det er krise,men hva skjer om jeg farger med askeblondt nå da? Vil det fjerne det gule selv om kanskje askeblondt er litt lysere enn den fargen jeg har nå? Tusen takk hehe:) HI
Anonym bruker Skrevet 22. april 2010 #7 Skrevet 22. april 2010 Jeg var platinablond i mange år. Det jeg gjorde var å bruke bleking som var til striping, ikke til bleiking. Det som er beregnet for striping er sterkere enn det som er beregnet å gå i hodebunnen, men det går bra like vel. Jeg ville tatt striper, så bleket det som er ytterst, så bleket litt etter litt til det ble bra, men pass på å ikke la det være i mer enn maks-tid. Det finnes også en olje som gir glans og bedrer utseendet til bleket hår, anti-friss heter det, husker ikke merket, men det er flere merker som har den da. Lykke til
Anonym bruker Skrevet 22. april 2010 #8 Skrevet 22. april 2010 Prøv med shampoo med lilla pigment i, det kan faktisk dempe det, slik at håret får litt tid. Så tar du noen kurer og farger det med en kaldere blond tone om et par uker.
Frøken Lillan Skrevet 22. april 2010 #9 Skrevet 22. april 2010 Askeblondt gjør håret får enlitt kaldere farge, du får flere forskjellige typer. Frisøren tok det på meg samt folie striper. MEN nå gikk jeg fra sort hår, til blondt, med kun stripinger, ca hundrevis av ganger. Så det var på siste finish da jeg ville ha bort det gule, funker da,men vet ikke hvordan det funker på organge ?
Anonym bruker Skrevet 22. april 2010 #10 Skrevet 22. april 2010 Så svaret ditt nå. Jeg ville fått bort det gule før du evt hadde noen striper med farge i. Men pass på at du ikke bruker farge med grønn base (alle farger har enten rød eller grønn base). Hilsen 12:55
Anonym bruker Skrevet 22. april 2010 #11 Skrevet 22. april 2010 Hei! Jeg jobber med en frisør, og hun sier IKKE blek igjen!!!! Bruk blåsjampo, det fjerner det gule :-)
Anonym bruker Skrevet 22. april 2010 #12 Skrevet 22. april 2010 Hei, blåshampoo, hva er det? Er det dyrt, og får man bare kjøpt det hos frisør? HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå