Anonym bruker Skrevet 22. april 2010 #52 Skrevet 22. april 2010 Mine og svigers har vært gift i 40 år, selv gift på 5. året, vi var samboere i 14 år før vi giftet oss. Har haldigvis gått noen runder sammen og nærer en dyp kjærlighet og respekt for hverandre, vi synes vi er et bra team!
soleia Skrevet 22. april 2010 #53 Skrevet 22. april 2010 Mine foreldre har 40 års bryllupsdag i sommar. Svigers ligg vel eit par år etter. Eg og mannen har berre vore gifte i 3,5 år, men fleire skal det bli :-)
Anonym bruker Skrevet 22. april 2010 #55 Skrevet 22. april 2010 ja foreldrene mine er fortsatt gift og har vært det i 32 år. Selv er jeg samboer men vi har kun vært sammen i 2 år så føler det er litt tidlig. Mine foreldre hadde kjent hverandre i 6 mnd før de giftet seg. Men helt ærlig så har jeg aldri sett noe kjærlighet mellom mine foreldre. Verken som barn eller nå som voksen. Ikke sover de på samme rom en gang Men men de er i en religion hvor det er en skam å skille seg så regner med de holder ut med hverandre til døden skiller de ad. Trist tenker jeg
Anonym bruker Skrevet 22. april 2010 #56 Skrevet 22. april 2010 Jeg har nesten ingen venner med skilte foreldre. Det er langt mindre vanlig blandt høyt utdannede par.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå