Gå til innhold

Inatt døde mormor...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sitter her og gråter...

Hun var 95 år og smågal, men verdens kuleste mormor likevel! Selv om hun tulla mye de siste årene er det den spreke, artige mormora jeg husker henne som. Kjapp i replikken og alltid klar for et glass rødvin:)

En oppfordring: besøk besteforeldrene deres! Plutselig er de vekk og da er det lett å kjenne et lite stikk av anger for at man ikke dro dit oftere.

Uansett, jeg er glad for at mormor og lillejenta mi fikk truffet hverandre, selv om ingen av dem husker det hehe. Og så har jeg god trøst her jeg sitter med verdens nydeligste baby på fanget.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så trist da :(

Men godt at du har mange gode minner :) Det er viktig!

Sant det du sier om å besøke! Har ikke veldig godt forhold til besteforeldrene mine på ene siden dessverre, men besøker bestemor på andre siden ofte..

Etter vi fikk junior, så ble vi også flinkere til å besøke mannens bestemor som var syk og bodde på sykehjem.. Fikk besøkt ho noen ganger før ho døde når junior var 3 mnd gammel.. Var godt å se ho lyste opp når vi kom med han, selvom ho ikke klarte å si noenting..

Gjest Tale30
Skrevet

Klem til deg!

Det er vondt å miste dem man er glad i, uavhengig av alder og helsetilstand. Sorgen over en besteforelder er litt vanskelig, for alle sier "Å, ja men hun har jo hatt et langt liv". Det hjelper jo veldig lite da..

Skrevet

Klem til deg!

Huff, det er alltid vondt og miste noen som er en nær!

Tenker på deg!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...