White*Angel Skrevet 22. april 2010 #1 Skrevet 22. april 2010 Kan man ha sex? Den dagen spermen skal leveres? at vi har sex, så gjør han "ifra" seg i koppen? Eller blir det feil resultat? Med tanke på annen kroppsvæske. Takker for svar.
LHHR Skrevet 22. april 2010 #2 Skrevet 22. april 2010 Jeg ville snakket med det stedet hvor prøven skal leveres ang. måten/metoden. Vet at de helst vil ha prøven rett i koppen uten sex først, men enkelte kan jo ha problemer med å "levere på bestilling". Så snakk med de som skal ha prøven. Ang også hvilken dag / hvor mange dager det er siden siste samleie osv (hvor "gammel" sæden er. Lykke til!
White*Angel Skrevet 22. april 2010 Forfatter #3 Skrevet 22. april 2010 Men eneste vi ikke har fått svar på om vi kan ha sex samme dag. At han kommer i glasset og ikke i meg:) Tørr ikke ringe å spørr om det...
Dotten Skrevet 22. april 2010 #4 Skrevet 22. april 2010 Hei! Uten å vite sikkert høres det nok litt rart og merkelig ut om han kan komme i deg, for at dere så skal få det ut og deretter ev. i et lite beger. Vil tro prøven blir "skitten" og underveis kan nok en del bli "ødelagt". Tror jeg heller hadde satset på at han kom i en kopp/beger ja. Men du kan jo være der og hjelpe til )) Lykke til!
Fløffen79 Skrevet 22. april 2010 #5 Skrevet 22. april 2010 Hei ●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥● WhiteAngel28pp. Jeg kan svare på spm ditt. Vi spurte om det samme da mannen min skulle ta sædprøve. Vi fikk streng beskjed om at vi IKKE kunne ha sex samme dag, fikk faktisk beskjed om å avstå fra sex i 3 dager før prøven taes. Jeg fikk heller ikke ha munnsex med han pga bakterieflora. Sæden må være så rein som mulig hvist du skjønner. Han kan heller ikke bruke glidemiddel og den slags når han skal ta prøven. Han må rett og slett runke uten hjelp av deg og glidemiddel og komme i koppen.
Skaubinna Skrevet 22. april 2010 #7 Skrevet 22. april 2010 Bekrefter det Ly skrev. Riksen sa i alle fall IKKE sex samme dag som levering av sædprøve. Ideelle er 2-5 dager siden forrige sædavgang :-) Lykke til!
White*Angel Skrevet 22. april 2010 Forfatter #8 Skrevet 22. april 2010 Okei, ingen fare å stå over sex Har EL dagen etter tima, så det var da enda bra:)
BarniHodet og enihverarmkrok Skrevet 23. april 2010 #9 Skrevet 23. april 2010 Han boer IKKE ha utloesning paa 3 dager for at saedkvaliteten skal vaere paa sitt optimale. (paa jobben min anbefales mellom 2 til 5 dager, men 3 er det ideelle.)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå