vbu Skrevet 22. april 2010 #1 Skrevet 22. april 2010 Noen som har syklet lenge i tidligere svangerskap? Har begynt å få veldig vondt i bekkenet men merker at sykling funker utmerket (bedre enn gåing). Men hvor lenge kan man regne med å fortsette med det? Er uke 24 og det går veldig bra men regner med at magen blir i veien etterhvert... desverre. Tror jeg blir gærn hvis jeg må bli sofagris resten av svangerskapet så håper på noen positive svar
Jannja Skrevet 29. april 2010 #2 Skrevet 29. april 2010 Så lenge det kjennes greit ut for deg å sykle, er det ingenting i veien for å gjøre det. Det er svært individuelt hva som fungerer godt og dårlig, og det viktigste er at du føler at du ikke blir verre av syklingen.
soltopp Skrevet 18. juni 2010 #3 Skrevet 18. juni 2010 Heisann! Jeg er i uke 34 og sykler fortsatt. Lårene tucher jo magen, men det er ikke ubehagelig enda. Har planer om å fortsette så lenge det føles ok. Syklet med første mann til 1 uke over termin, dette er 4. og det aller enkleste svangerskapet. Så jeg tror du kan kose deg på sykkelen lenge! Topp måte å få trimmet ordentlig på uten å få noen vondt-er :-) P
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå