Anonym bruker Skrevet 22. april 2010 #1 Skrevet 22. april 2010 mannen min og jeg er inne i en fase hvor vi kun tenker på sex. Det er helt vilt. Vi har blitt helt usosiale fordi vi rett og slett ikke tar oss tid til annet enn kosekvelder hjemme. Det er nå på 9 dagen at vi setter klokka på ringing 1 time før barna står opp. Knuller som kaniner og er helt ferdige etterpå. De siste 3 dagene har han måtte utsette morgenmøtene pga dette. Han har en utrolig bra jobb og har hatt denne faste jobben i 15 år så det er ikke så ille at han "skulker" litt. Hver kveld hiver vi barna i seng rundt 20.00 og så fort siste har sovnet så løper vi inn på soverommet. Elsker i flere timer . Men nå savner jeg litt praten mellom oss. Vanlige dagligdagse ting snakker vi jo ikke om mer. Vi har jo ikke tid thihi. Hvordan skal jeg få sagt dette til han på en fin måte? Og er det virkelig greit å ta en fridag eller 2 for å kun ligge i senga og elske mens banra er i bhg og på skolen?
Anonym bruker Skrevet 22. april 2010 #2 Skrevet 22. april 2010 Det er jo flott at dere får tid og har energi til å være kjærster også, men pass litt på at det ikke går utover jobben nå ;-) Høres ut som meg og mannen min det første halvåret vårt sammen .Har savnet det innimellom, så jeg gleder meg til lille baby også har begynt i barnehagen og jeg (kanskje) fremdeles leter etter jobb, og mannen har et par friuker etter skiftarbeid ;-)
Anonym bruker Skrevet 22. april 2010 #3 Skrevet 22. april 2010 Å få 9 DAGER til å høres ut som 9 MND er du flink til! Si du er mettet for en stund da vel
Anonym bruker Skrevet 22. april 2010 #4 Skrevet 22. april 2010 Høres deilig ut. Du må gjerne sende mannen til meg innimellom slik at du får litt avlastning. Hva liker han best?
Anonym bruker Skrevet 22. april 2010 #5 Skrevet 22. april 2010 haha anonym 10.34 det hadde tatt seg ut HI
Anonym bruker Skrevet 22. april 2010 #6 Skrevet 22. april 2010 Synes ikke det er greit å skulke unna jobben for å pule, nei. Det er uærlig... Dere har ikke snakket om dagligdagse ting de siste 9 dagene? Dere overlever nok.
Anonym bruker Skrevet 22. april 2010 #7 Skrevet 22. april 2010 Uærlig? For meg glir puling og jobb over i hverandre. Men så er det sjefen min som tar meg da ... Får nesten ikke gjort noe ved kopimaskinen før han er over meg, den kåte hingsten.
Anonym bruker Skrevet 22. april 2010 #8 Skrevet 22. april 2010 Det er så jævlig ekkelt å lese om sexlivet til andre mennesker. Fy faen så utrolig uinteressant! Blææææh!!!
Anonym bruker Skrevet 22. april 2010 #9 Skrevet 22. april 2010 Nyt det :-) Det er ikke alle forunt å ha det sånn!! Tror man er en bedre ansatt hvis man er lykkelig, så at man i en perioden hangler litt på jobben (kommer sent etc) er ok så lenge man grunnleggende gjør en god jobb og er pålitelig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå