olebrum78 Skrevet 22. april 2010 #1 Skrevet 22. april 2010 Hva kjøper jeg????????????????????????????????????
Mammaen til Isak Skrevet 22. april 2010 #4 Skrevet 22. april 2010 En kul t-skjorte,topp,et skjerf,armbånd,god krem/såpe,sminke,bok,musikk......er masse salg nå så du finner garantert noe for 200kr )
erteposen + 4 Skrevet 22. april 2010 #5 Skrevet 22. april 2010 Bodybutter fra bodtshop, en pocket bok og en plate mørk sjokolade, rosebud salve og et interiørblad fra utlandet, blomster og sjokolade.
Mamma+2 Skrevet 22. april 2010 #6 Skrevet 22. april 2010 Var på Notabene i dag og der hadde de en "hverdagskalender"- en bord kalender med kun datoen på ( altså kan brukes år etter år) kjempefin med et "visdomsord" på for hver dag....den var SÅ koslig....og kosta 199.- Jeg kjøpte den ikke...men får det ikke ut av hodet mitt...så må nok tilbake å kjøpe en. jeg hadde blitt kjempeglad for å få en slik av en veninne
nybegynner07 Skrevet 22. april 2010 #7 Skrevet 22. april 2010 SNØ har veldig mange fine øredobber som ser ekslusive ut, men som koster rundt 200kr..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå