Frøken Lillan Skrevet 22. april 2010 #1 Skrevet 22. april 2010 Jeg var nødt til å finne ut en løsning på kvalmen, så jeg gikk ned på apoteket, spurte etter sea-band, Kostet 160 kr OG HJELPER på minuttet Jeg trodde disse kun var for båtsjuken *fnis* Men det står faktiskt "Mot morgenkvalme, bil, båt, fly, etter opeasjoner" osv. Det e faktiskt vedt å prøve dere Ellers må man bare prøve få i seg litt mat ofte.. Om jeg går over 3 timer uten mat begynner brekkningene. Lykke til
Plutten ~Fødeklar~ Skrevet 22. april 2010 #2 Skrevet 22. april 2010 Jeg har vært veldig heldig og vært lite kvalm så langt *bank i bordet*, litt uvel på morgenen, hvis det er lenge siden jeg har spist og rett etter jeg har spist, men jeg kan absolutt ikke klage! Men jeg skal få min kjære mann til å kjøpe inn sea-band i dag, greit å ha i tilfelle synes jeg. Takk for tipset
..snøklokke.. Skrevet 22. april 2010 #3 Skrevet 22. april 2010 Jeg sverger også til disse, utrolig god effekt. Jeg blir kjempekvalm uten, men nesten ikke i det hele tatt når jeg bruker dem:)
sessanFØDEKLAR ! Skrevet 23. april 2010 #4 Skrevet 23. april 2010 hvordan vet jeg at jeg har satt dem riktig? kjøpte mine i forrige svangerskap, så husker ikke hvordan dem skal sitte. Funker ikke NÅ
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå