tromsøjenta Skrevet 22. april 2010 #1 Del Skrevet 22. april 2010 Heia! Jeg var til nok en UL her om dagen. Har mistet tellinga på hvor mange jeg har vært på nå... Denne var planlagt pga at morkaka lå litt langt ned ved ordinær UL. Var jo på en akutt UL for ca 5 uker siden pga en blødning og legen så da at morkaka hadde trukket seg oppover. Så jeg var ikke spesielt nervøs denne gangen. Det var koselig å se lille gullet nok et gang:-) Det er fortsatt en gutt i magen min, hehe;-) Alt så normalt ut. Det var vanskelig å få gjort et skikkelig magemål pga leiet så hun fikk ikke estimert vekten, men den så normal ut. Jeg har lenge trodd at babyen kommer til å veie mellom 3000 og 3500 g ved fødsel. Ellers merket hun at jeg hadde flere kynnere mens hun holdt på. Jeg tror nok UL-proben irriterte livmora litt så den trakk seg ekstra sammen... Men jeg har MYE kynnere. Det er ganske slitsomt. Har i tillegg en del vondter på natta som påvirker nattesøvnen veldig. Finner ingen gode stillinger for tiden. Kunne ligge på ryggen fram til i forrige uke og trivdes på rygg. Men nå får jeg hodepine og blir svimmel av det. Magen går jo ikke. Når jeg ligger på sidene får jeg vondt i hoftene og nedover lårene, både med og uten pute mellom bena. Skjønner ikke helt hvorfor. Det går bort når jeg står opp og får bevegd meg litt. Jeg er nå ganske sliten og får ikke gjort så mye av det jeg har lyst å gjøre før babyen kommer. Men jeg er veldig glad over være kommet så langt som jeg er. 32+3 i dag:-D Håper i alle fall han holder seg inni magen til etter neste søndag. Da skal søstra mi konfirmeres. Han får gjerne være der lenger også! Håper det går bra med dere andre:-) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/141758016-v%C3%A6rt-til-foh%C3%A5pentligvis-siste-ul/
★tøysekroppen&prinsene★ Skrevet 22. april 2010 #2 Del Skrevet 22. april 2010 jøss.... så langt du er kommet da???!! blir like forbauset hver gang det dukker opp et kjent nick fra ass.befr. og får se hvor fort tiden faktisk har gått for noen.... så bar at alt så bra ut da:))) får no inderlig håpe lille gutt holder seg der inne lngre enn til neste søndag?! det er vel bare uke 34-35 det...sier de at han kan komme tidligere sidn du sier du håpr han holder seg inne til da? uff nei det får vi kryse fingrene for at han IKKE gjør xxxx.. ER NOK DEILIG Å HA KOMMET SÅ LANGT JA!! er 13+2 idag og neda noen uker til ordinær ul...og vi gleder oss så sinnsykt tildet!! da skal storebror på 11 være med også...gleder seg sånn vettu hehehe:) ventet lenge på dette han også stakkaren....men begynner å lue på om gyn.har sendt henv.til ordinær ul eller om hun bare snakket om det for vi har ikke fått noe time i posten enda og det er 2 og en halv uke siden hun liksom skulle sende den....?? eller må jeg ordne det selv? Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/141758016-v%C3%A6rt-til-foh%C3%A5pentligvis-siste-ul/#findComment-141758336
snøfilla - mamma til 2 Skrevet 26. april 2010 #3 Del Skrevet 26. april 2010 Forstår godt at du er sliten om dagen - får håpe ukene fram til fødsel går fort :-) Klem Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/141758016-v%C3%A6rt-til-foh%C3%A5pentligvis-siste-ul/#findComment-141774178
tromsøjenta Skrevet 28. april 2010 Forfatter #4 Del Skrevet 28. april 2010 Tøysekroppen: En del av kollegene mine har skremt meg litt. Jeg har hatt mye kynnere fra uke 24 og fikk stadig høre på jobb at "det er ikke noe godt tegn"... Nå har jeg jo ikke jobbet siden uke 27, så jeg slipper å høre det mere, hehe:-) Snakket med fastlegevikaren min i går (vanlig svangerskapskontroll). Hun hadde også hatt MYE kynnere og likevel måtte hun settes i gang to uker etter terminen. Så det er nok ikke noe automatikk at mye kynnere vil si tidlig fødsel. Jeg jobber på Barneavd på sykehuset her, så i min verden er det kjempevanlig å føde for tidlig, eller at barna feiler "noe". Tankene mine er nok veldig påvirket av det... Dårlig kombinasjon sammen med å ha plagdes så lenge før vi ble gravide og stadige blødninger i løpet av svangerskapet, merker jeg... Jeg synes 7. juni høres ut som en perfekt dag å føde på;-D Har termin 16. juni. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/141758016-v%C3%A6rt-til-foh%C3%A5pentligvis-siste-ul/#findComment-141784056
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå