magica og lille tryll ♡ Skrevet 22. april 2010 #1 Skrevet 22. april 2010 Lille tryll hadde bare lagt på seg 400 g på 3 mnd (fra 6 til 9 mnd kontrollen) og det er jo litt lite. Og da begynte jeg å tenke at hun bæsjer veldig mye. To-tre ganske store bæsjebleier om dagen er normalen her i gården. Avføringen er ikke diare, men relativt løst er det jo... Hun spiser veldig godt, fire faste måltider om dagen, i tillegg til pupp morgen og kveld (usikker på hvor mye melk jeg har igjen da...) Det jeg lurer på nå er om hun kan reagere på noe...? Eneste endringen i kosten i det siste er at hun har begynt med et fullt brødmåltid. Men dersom hun reagerer på gluten, så skulle hun vel reagert tidligere når vi introduserte grøt med gluten vel? Vi har ikke begynt med melkeprodukter enda... Ellers kan jeg tillegge at hun var syk for en tid siden, hvor hun spiste svært lite i en ukes tid. Det kan jo være at det er vektnedgangen fra da som vises på kurven nå. Jeg er bare redd for å overse noe, at det kan være andre grunner. Hun virker ellers blid og fornøyd og veltilpass ) Andre som har storbæsjere her...? ;o)
Gjest Skrevet 22. april 2010 #2 Skrevet 22. april 2010 Snuppa mi gikk opp 500 g i samme periode, og fikk beskjed på helestasjonen at dette var flott. Vekta gjevner seg jo ut etterhvert =) Og det høres ikke ut som unormalt mye bæsjing =) I tillegg til å ha små her hjemme, har jeg tidligere jobbet på småbarnsavdeling, og vet at det er IRRITERENDE vanlig med så mange drittbleier. He he
magica og lille tryll ♡ Skrevet 22. april 2010 Forfatter #3 Skrevet 22. april 2010 Puhh det var godt å høre! Takk for svar )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå