førstegangs-prøver<3 Skrevet 22. april 2010 #1 Skrevet 22. april 2010 Hvordan brukes en Pearly? Siden man kan kjøpe brukte..
førstegangs-prøver<3 Skrevet 22. april 2010 Forfatter #2 Skrevet 22. april 2010 *dytter* ingen som kan hjelpe?
magica fra tryll Skrevet 22. april 2010 #3 Skrevet 22. april 2010 Hei! Jeg har brukt den som prevansjon, og var kjempefornøyd. I tillegg fikk jeg full oversikt over syklusen min. Du putter en pinne som sitter på Pearly under tunga hver morgen. Så registrerer den temp. og lager en oversikt over syklusen din og forteller deg når du kan være fruktbar og når du ikke kan være det..-røde og grønne dager:) Men du kan jo lese mer på hjemmesidene deres www.pfc.no. Etter et par sykluser må du ikke tempe hver dag, bare registrere mens...Anbefales! Lykke til
førstegangs-prøver<3 Skrevet 22. april 2010 Forfatter #4 Skrevet 22. april 2010 takk har så uregemessig mens, så føler kanskje det kan hjelpe meg med frustrasjonen av å aldri vite
Sensai Skrevet 22. april 2010 #5 Skrevet 22. april 2010 Hei, Jeg har også brukt pearly som prevensjon, og synes den fungerte ypperlig Bruker den fortsatt, men nå som en fruktbarhetskalkulator. Prøver å bli gravid for første gang og ved å måle tempen er det lettere å vite når eggløsningen kommer. Jeg har, som deg, hatt uregelmessig mens i alle år, men føler nå at jeg har fått en bedre oversikt over når jeg er fruktbar og ikke. Anbefales fra min side også
førstegangs-prøver<3 Skrevet 22. april 2010 Forfatter #6 Skrevet 22. april 2010 så bra Første gang her også Bestilte den idag, så til uka begynner tempingen
Sensai Skrevet 22. april 2010 #7 Skrevet 22. april 2010 Masse lykke til! Får håpe du blir fornøyd Bare husk på at det er basaltemperaturen som skal måles. Og av erfaring vet jeg at dersom jeg må opp flere ganger iløpet av natta kan tempen fort stige og bli ukorrekt. I tillegg kan alkohol føre til at basaltempen stiger, men det er kanskje ikke så stort inntak av det under prøving
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå