Gå til innhold

God alkoholfri vin????

lundie-Emilia+1 til-HØYGRAVID!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei jenter!

På lørdag skal jeg på fest, og jeg skal late som jeg drikker.. Er bare 5+5 i dag så det er litt tidlig å fortelle det til gud og hver mann syns jeg ;) Noen som vet om en god alkoholfri vin??

Eller noen som vet om et alternativ jeg kan drikke som ser ut som vin.. (utenom mozell, for det liker jeg ikke...)

Mvh Lundie

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei

Om du liker øl kan du jo kjøpe en 6 pak Munkholm (og en 6 pak Ringnes) legg begge i vann til lappene kan taes av, så bare bytter du etiketter :)

6 pakken med Ringnes har sikkert din kjære lyst på? :)

(skal selv i utdrikkingslag snart, og har tenkt og prøve meg på dette trikset :)

Lykke til!

Skrevet

ØL ja!!! Off course! Takk for tipset.. Tanken på øl har ikke streifet meg engang, hehe. Da vet jeg hva det blir til på lørdag! Takk igjen! :) :)

Masse lykke til til deg også! Ha en fin dag!

Mvh Lundie

Skrevet

Ariel vinene er faktisk gode!

http://www.aperitif.no/index.db2?id=128040

De har en annen alkohol-fjerne-prosess enn den vanlige fordampingen av alkohol. Det bevarer smakene mye bedre.

Jeg tok en tom hvitvinsflaske med skrukork, helte over alkoholfri hvitvin og tok med på fest. Funker som bare det!

Elles er trikset med å skifte etiketter på ølflasker bra.

I tilfelle observante venninner - Munkholm har symbol på korken.. kan avsløres..

Aass øl har samme kork på alkoholfritt og fatøl :-)

Skrevet

All alkoholfri rødvin jeg har smakt smaker sur solbærsaft, men de fleste alkoholfrie hvitvinene pleier å smake godt!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...