Anonym bruker Skrevet 21. april 2010 #1 Skrevet 21. april 2010 Det er atskilt fra alle andre rom og er ca 50 kvm. Avlang og helt hvitl Liker en minimalistisk stil og trenger derfor tips og råd om interiør, gjerne rimelig som ser eksklusivt ut.
Anonym bruker Skrevet 21. april 2010 #2 Skrevet 21. april 2010 En sofagruppe og tv-benk i den ene enden og kanskje et spisestuebord med en skjenk (med f.eks et speil over) eller et glasskap/skap i den andre enden. Jeg eeelsker jo hvitt, og er veldig begeistret for den nostalgiske stilen. Dersom du ønsker at det skal se litt eksklusivt ut kan du gjøre som meg, kjøpe deg ei fin lysekrone (en i sølv med masse prismer på). Min er kjempe fin, jeg fikk den på salg og betalte bare 1000 kr for den. Dersom du ønsker å friske litt opp stua så er det helt utrolig hva nye gardiner og puter kan gjøre med et rom! Har du mange puter fra før så kan du jo kjapt og billig bare sy nye trekk til dem. Finn et stoff du liker, ta fram symaskinen og på en-to-tre har du nye puter:) Det finnes jo så mange billige gardiner og stoffer for tiden at det trenger ikke bli en dyr affære. Kid interiør f.eks har jo støtt og stadig 50% avslag på sine gardiner:) Dersom du liker samme stilen som meg ville jeg holdt pynten i hvitt, fattigmannssølv og sølv. Uansett, ikke miks sammen for mange farger i pynten for da ser det ofte ikke så eksklusivt ut lenger.. Det er også veldig fint om du har et hvitt flussteppe under sofagruppen, da deler du jo også rommet litt opp. Siden du hadde et ønske om at det skulle være rimelig så vet jeg at de selger billige flusstepper på ikea. Vi kjøpte vårt på møbelringen til 1500 kr. Du sier ingenting om hvilke møbler du har fra før, men dersom du har gamle møbler eller møbler som ikke matcher hverandre så er det helt utrolig hva et eller to malingstrøk kan gjøre! Du kan jo f.eks enten beise de mørke eller male dem hvite. De blir akkurat som nye og ser som regel mye finere og mer eksklusive ut etterpå. Om du kan fortelle meg hva du har fra før, så kan jeg jo prøve å gi deg litt flere tips. Jeg er nok kanskje over gjennomsnittet glad i møbler og interiør, og syns det er kjempe gøy hver gang jeg får hjelpe venner og bekjente med dette:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå