Gå til innhold

Dere som fikk vite gutt på UL...

Anbefalte innlegg

Skrevet

var det skikkelig tydelig penis og pung, dvs ikke noe tvil? Fikk selv vite jente, men får jo alltid høre at man aldri kan være helt sikker osv..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, ingen tvil her i gården:) Var på 3 ultralyder, og de viste det samme.

Skrevet

Helt uten tvil!

Sjekket i uke 19..og man kunne tydelig se både penis og pung. Og gynekologen var 120% sikker.

Skrevet

la meg gjette:

- du er en som har lyst på jente.

- du har fått vite at det blir jente, og ble kjempeglad.

- nå må du spørre her inne for å se hvor mange som faktisk fikk jente.

- er det mange som fikk jente, (som de sa på ul) vil du roe deg litt ned

- for du er egentlig "redd" for at det skal være gutt likevell.

Skrevet

haha, den var god du! Er på ingen som helst måte "redd" for at det er en gutt, men er da ikke veldig stilig med masse rosa babyklær til en eventuell lillebror heller da;)

Skrevet

Noen er bare så sykt dømmende som 23:02, andre folk liker bare å planlegge..altså om hun skal kjøpe rosa eller blått..som HI.

Forstår HI godt at det måtte være kjipt å ha handlet masse klær til ei jente og så viser det seg at det er en gutt!

Gjest eelis+kian
Skrevet

Gutten min hadde tydelig pung og penis på ul. Han "hoppet" inni magen, så hele stellet flagret, hehe. Ingen tvil!

Skrevet

Er ikke alle som ser det like tydelig selv om de får vite kjønn på ul..

Vi så tydelig både penis og pung (fikk med oss bilde av det og;P) så her er det ingen tvil!:)

Tror ikke de sier det om de ikke er ganske sikre? Så du ikke kjønnsleppene ol?

Skrevet

Joda, vi fikk se de typiske tre hvite strekene, men synes JM virket så uerfaren og usikker på ting, at man begynner jo å lure litt når man hører om alle de som har fått vite feil..

Skrevet

Med mine to gutter var det absolutt ingen tvil. Under ultralyden i uke 17 begynte jeg og samboeren å le før jordmor i det hele tatt sa hvilket kjønn det var. Vi lo rett og slett fordi "utstyret" til gutta ikke var til å misforstå;)

Skrevet

jepp, fikk se både penis og pung! Var på 2 ultralyder der bildene sa det samme! :-)

Skrevet

JOrdmor så førstnonehun var ganske sikkerpå var e peis, men som shun sa-hun torde ikke si det hundre prosent da..det varte helt til Spinnvill begyte å herje rundt, og viste tydelig frem både det ene og det andre. Da var det ingen tvil lenger :D

Skrevet

Jeg fikk vite gutt, men jeg skjønte jo ikke hva jeg så, så jeg så det ikke tydelig.

Men magefølelsen min sa gutt hele veien, så stolte på jordmor :)

Skrevet

Vi fikk vite gutt på UL begge gangene, og det ble riktig det! De siser jo at enten ser du hekt tydelig at det er en gutt, eller så kan det være hva som helst...

Skrevet

Vi fikk beskjed om gutt på ordinær ul forrige gang. Da ble det jente.

Denne gangen fikk vi beskjed om at det var gutt. Og da ble det gutt..

Skrevet

JA, så det veldig klart på 3D ul

Skrevet

for å svare stikk motsatt....Vi fikk vite jente, men det var en gutt :)

Skrevet

Takk for svar! Da satser vi på at det faktisk er en liten jente inni her tror jeg, for var ihvertfall ikke antydning til noe hoppende el hengende utstyr av noe slag;)

Skrevet

Nr 1 fikk vi ikke sett, nr 2 var uten tvil gutt, nr 3 var de usikker, det kom en gutt:)

Skrevet

Vi fikk først vite at JM ikke så helt tydelig hva det var, men hun var ganske sikker på at det var gutt. Jeg ble litt skuffet over at hun ikke kunne si noe sikkert, for da følte jeg at vi ikke var noe lenger enn før UL mtp kjønn. Men etter litt sa hun at hun kunne si med 100% sikkerhet at det var gutt :) Hun tok et bilde som vistnok skulle vise tissen også, ikke det at jeg skjønte noe av det da ;)

Skrevet

Med nr 1 fikk vi beskjed om gutt, ut kom jente :)

Med nr 2 fikk vi også beskjed om gutt, men da var absolutt ingen tvil. Vi kunne lett se både pungen og tissefanten hannes. Så han kom ut med tissefant også :)

Skrevet

På første var JM ikke i tvil, men vi skjønte ikke bæret av det hun prøvde å vise oss. Gutt ble det, slik hun hadde sagt. Med nr 2 og 3 var det overhode ikke tvil, vi så dem i profil begge to, og så selv at de var gutter før JM sa noe. Det var rett og slett som å se en naken guttebaby i profil, pung og tissefant helt tydelig. Med nr 4 ble det tegnet opp rundt noe som med god fantasi kunne minne om en liten tissefant av hun som ført tok UL'en (under opplæring), men hun tok feil, for denne gangen var det faktisk jente. Noe hun andre JM fant ut før vi gikk og siden ble tydelig bekreftet på 3D UL senere.

Skrevet

Ingen tvil, så utstyret veldig godt!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...