Anonym bruker Skrevet 21. april 2010 #1 Skrevet 21. april 2010 Det var en sånn tråd her inne for et par måneder siden, synes den var så fin:) Noen som er med på en til? Jeg bor i Trondheim og kan tenke meg å bli kjent med folk herfra:) Flere?
Gjest Skrevet 21. april 2010 #2 Skrevet 21. april 2010 Jeg hiver meg gjerne på¨..Alltid koslig å bli kjent med folk.. Jeg bor da nesten 2 timer fra deg.Men er ofte i byen,da barnefaren til mine 3 barn bor der. Hva slags hobby har du? Jeg elsker hester,har hatt hester i mange år,har nå en lang heste pause pga dårlig helse- Ellers elsker jeg ¨å lage mat,er styrer i matklubben her som jeg akkurat har åpna- Ellers driver jeg med tarot kort,og spår folk osv.. Sjekk gjerne mine hjemmeside.. http://spaakafen.page.tl Ellers har jeg da hund,er dyrkjær-- Mine 3 vakre barn er straks 4 år, 8 år og 10 år.. Hvor gammle er dine? Kommer ikke på mer jeg kan skrive..Spør heller hvis det er noe du lurer på.. Ha en fin kveld.. MIn mail er [email protected]
Anonym bruker Skrevet 21. april 2010 #3 Skrevet 21. april 2010 Jeg vil gjerne blir kjent med folk fra Kristiansand og omeng:) Andre herfra?
moota m storebror&lillebror Skrevet 21. april 2010 #4 Skrevet 21. april 2010 Jeg vil også gjerne treffe nye mennesker =D Jeg er alenemamma til 2 små og bor i nærheten av Sandnes.
Anonym bruker Skrevet 21. april 2010 #5 Skrevet 21. april 2010 Jeg også!!! Bor på Ringerike. Venter førstemann. Elsker dyr og har selv hund og gris.
Anonym bruker Skrevet 21. april 2010 #6 Skrevet 21. april 2010 Noen fra bydel gamle oslo her da? Snart tobarnsmamma
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå