Hanaomi Skrevet 21. april 2010 #1 Skrevet 21. april 2010 noen med erfaringer med klinikker? vi har brukt stork til nå, men vurderer å bytte... ønsker litt info om klinikker i norge og danmark, gjerne også i sverige... hva kjenner dere til og hvilke erfaring har dere?
Dotten Skrevet 22. april 2010 #2 Skrevet 22. april 2010 Tror du bør legge dette inn på Ass.befruktning debatten. Der får du nok flere svar Lykke til!
LHHR Skrevet 22. april 2010 #3 Skrevet 22. april 2010 Hørt mye bra om Hausken i haugesund. Alleris i Oslo er vel også greit nok, men litt "samlebånd" følelse. Har ikke personlig erfaring fra noen avd dem.
Hanaomi Skrevet 22. april 2010 Forfatter #4 Skrevet 22. april 2010 ja, tråden ligger der også :-) helgardering kalles dette! så bra... har hørt om hausken... hvordan foregår ting der? er det samtale i forkant, hvilke undersøkelser kreves i forkant? bruker de UL?
fjoggy Skrevet 22. april 2010 #5 Skrevet 22. april 2010 Thumbs up for Hausken!! Kjempe positive og flinke der.. Vi hadde ein samtale ( der vi forklarte situasjonen vår) så ble d utført n ul på meg! Så satt vi i gang prosessen!!
lykkeliten1 Skrevet 22. april 2010 #6 Skrevet 22. april 2010 Gikk det ikke bra denne gangen? Siden du lurer mener jeg.... Sorry, måtte bare spørre. Ikke meningen å grave altså... Vi hadde IKM samme uke, så jeg husker godt at du ventet!
Hanaomi Skrevet 22. april 2010 Forfatter #7 Skrevet 22. april 2010 hei lykkeliten1 :-) husker deg også... nei, det gikk ikke bra... mensen kom som ei klokke og to negative tester.. så nå skal vi prøve igjen.. synes det er dyrt på stork, og langt, og synes dette har tatt tid mtp at det ikke "feiler" meg noe. vi har hatt tre forsøk, inkl et kjemisk svangerskap. så nysgjerrig på andre klinikker. stork er vel og bra, men spennende å vite hva andres erfaring er :-) og hvilke metoder de bruker. vet noen bruker UL i forbindelse med inseminasjon bla. gikk det bra med dere elelr?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå