Gå til innhold

Lange gravidbukser i størrelse 48

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei :) Jeg lurer på om noen vet om hvor jeg kan få kjøpt ekstra lange gravidbukser? Jeg trenger nemlig bukser som er 86 cm lange og de lengste jeg har sett har vært 81 cm.... er så teit når det blir sånne høyvannsbukser og det blir glipp mellom skoene og buksene :(

• 3 uker senere...
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei.

Jeg fikk den buksen i posten i dag, og den var ike noe lang i det hele tatt. Må returnere hele buksen, skikkelig dvask og slask var den også;((

• 2 uker senere...
Skrevet

Ååå... så kjedelig altså! :( Æ finn ingen bukse som e lang nok! Har funnet noen til vanlig på Zizzi som e ekstra lang, men de har jo ikke gravidklær...

Skrevet

Hei! Jeg har handlet hos www.tallgirls.co.uk over lengre tid ( også før graviditet) har bra klær, men litt dyr i frakt..

De har bukser til gravide også, med lengde 36 og 38 tommer :) tror 34 eller 36 tilsvarer 86 cm.. de har bare to som er da spesielt for gravide, vet ikke hvor langt du er på vei. selv bruker jeg vanlig yoga pants derfra ( thights med litt vidde/bootcut) nå mens jeg er 24 uker, men har kjøpt en beregna på gravide, som jeg skal bruke når jeg blir ordentlig stor.

http://www.tallgirls.co.uk/long-tall-girls-maternity.html

Skrevet

Å, tuuuusen takk for hjelp :) Vet du koss størrelsene e i forhold te norske? Æ bruke jo 48 i norske størrelser. Blir det xlarge eller xxlarge i deres størrelser?

Skrevet

Tror det blir detsamme som str 20, det jeg bestiller, eller 22 - er str guide på siden :)

Skrevet

Driv å telle på knappan om æ skal kjøpe den eller ikke... så jo veldig fin ut, men koste 800 krone pluss frakt.... Bli sikkert 1000 kroner med moms og sånt?! Litt dyrt for ei bukse æ bare kan bruke et par måneder og no e det jo snart sommer, da har æ endel kortbukse æ kan bruke :D Men har veldig lyst om det e bra kvalitet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...