Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei alle sammen som leser dette.

Jeg fikk en sønn nå i januar 2010.Dette var ikke planlagt, jeg hadde fått beskjed av spesialisten jeg gikk til at jeg ikke ville bli gravid på vanlig måte siden jeg hadde pcos. Jeg fikk vite jeg hadde det ganske kraftig, veldig mye mannlige hormoner i forhold til det som var normalt, hadde 25 cyster på venstre eggstokk og ca 20 på høyre eggstokk.

Spesialisten jeg gikk til sa tilogmed at når jeg bestmte meg for å bli gravid skulle jeg slippe de hormonkurene og gå rett på at de stakk hull på cystene eller hva de gjør for at en blir gravid. Dette siden hun sa hormonkuren ikke ville gi så mye utslag for min del sa hun.

En dag begynte brystene mine å gjøre vond, tenkte ikke så mye over dette før etter noen uker.Det siden jeg ikke trodde jeg ville bli gravid. Da endte det med at jeg tok en test, og den viste at jeg var gravid.Dette var ikke den beste tiden for meg og kjæresten min, vi hadde ikke vært sammen lenge før dette skjedde heller.

Legen og spesialisten min ble veeeldig overrasket når jeg ringte til de og sa jeg var gravid, og hun spesialisten mente det var ganske utrolig. Så hun bad meg ta kontakt med vanker ester som har dr. grad i pcos for å bli med i forskingen hennes på pcos.

Vi var ikke usikker på hva vi ville gjøre, selv om tiden ikke var perfekt for å få et barn. Det er et stort under det som skjedde, så er veldig glad for at det skjedde :)Selv om leger\spesialist sier sjansjen for å bli gravid ikke er der siden du har pcos(krafitig) så er det håp:)(selv uten kurer osv.. )

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei. Gratulerer så mye med den lille sønn :) Det er så kjekt å høre noen solskinnshistorier også! Vi skal begynne å prøve snart.. og det blir veldig spennende!

Kos deg masse med nurket :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...