Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Heihei :)

Jeg er en 23 år gammel jente som til daglig ved Universitetet i Bergen. Jeg er nå på jakt etter en liten ekstrajobb som barnevakt/trillepike. Jeg bor i Bergen sentrum, men litt reiseavstand er ikke noe problem. Jeg har imidlertid ikke egen bil så er avhengig av å ta bussen.

Av tidligere erfaring kan jeg nevne:

To års erfaring med pass av en liten jente. Ett års erfaring som ekstrahjelp i familiebarnehage. I tillegg til ett års erfaring som idrettsassistent for barn i alderen 4-9 i lokalt idrettslag. I tillegg har jeg hatt en del barnevaktoppdrag for familie og naboer.

Jeg trives veldig godt å jobbe med barn, og har lett for å få kontakt med dem. Jeg er blid og positiv og liker forskjellige typer arbeid. Jeg er nøyaktig og pålitelig, og tar jobben jeg har på alvor.

Jeg har som nevnt tidligere jobbet i barnehage og trives veldig godt med det, så pass av søsken er ikke noe problem. Jeg liker å være ute og er ikke redd for å være litt barnslig. I min jobb som idrettsassistent lærte jeg mye om å aktivisere barn.

Jeg er født og oppvokst i Bergen og dermed har mulighet til å jobbe i ferier og høytider dersom det skulle være behov for det. Som jusstudent har jeg videre en svært fleksibel hverdag med lite obligatorisk undervisning. Dagene mine kan dermed enkelt bygges opp rundt eventuell jobbing. Ikke noe problem å stille opp på kveldstid eller i helger. Jeg har dermed god mulighet for å stille opp på kort varsel.

Jeg kan nås på mail [email protected]

Mvh

Amalie

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...