Gå til innhold

Noen andre med 2 veldig tette???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Her blir det bare 11 mnd mellom de, førstemann blir 8 mnd den 23 og no den 20 hadde jeg bare 3 mnd igjen.

Noen andre i samme situasjon?

Kvir meg mye mer til nestemann for forrige fødsel er fortsatt veldig friskt i minne...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ikke så tette som dine, men jeg har to med 17 mnd imellom og det har BARE vært positivt.-) ang. fødsel så sier mange at andre fødsel kan være lettere enn første og det stemte på meg.Var myye lettere andre gang, rakk ikke å bli sliten en gang:) Masse lykke til, blir så bra så:-)

Skrevet

har 3 tette og venter nr 4... hehe.. action all the way! ;)

her er de eldste tvillinger, å neste er bare 1.5 år yngre... så kommer denne på sein sommern ;)

mye stress og enda mer kos =)

fødslen gruer jeg meg ikke til.. har jo full mulighet for bedøvelse om smertene tar overhand =)

Skrevet

tre tette her:)

1,5 år mellom nr 1 og 2...fødsel nr 2 var en drømm i forhold til fødsel nr 1:) vær forberedt på at fødsel nr 2 kan komme fort og at en ikke alltid merker begynnelsen...så løp på sykehus med en gang du merker noe som ligner på fødsel:) hadde 24 timer med nr 1 og 1-2 timer med nr 2....

det å ha en 1åring og baby i hus er ikke lett...nå vil din være akkurat 1 år når du har en 4 uker gammel baby og det blir veldig,veldig travelt...

fra 1 år til 1,5 skjer det mye....så hold ut de første 6 mnd,så blir det betre:)

skaff deg bæresjal til babyen slik at du ikke blir gal dersom babyen har kolikk og 1 åringen skal klatre i alt mulig og lære å gå innimellom at begge skriker:) hihi:) dette blir et herlig kaos:)

de første mnd med mine 2 tette tenkte eg ofte at folk var gal som fikk mere enn 2 barn og eg som ønsker mangen:) men det ordnet seg og nå er eg gravid med nr 3 og det blir 23 mnd mellom nr 2 og3:)

Skrevet

Her blir det mellom 13 og 14 mnd mellom:)

Skrevet

Jenta vår er 10 1/2 mnd nå og har 98 dager igjen til neste jente kommer.. Termin 30. juli...

Skrevet

Jeg får nå mitt 4 barn på tilsammen 5,5år.

Har 19 mnd mellom de to første, så 2,5år fra nr.2 til 3, og nå blir det litt i underkant av 15 mnd mellom de minste...

Skrevet

Har en sønn på 10 mnd, er 21 uker på vei med TVILLINGER og fylte 21 år i år!! Tidlig ferdig med unger kan en vel si! Men moro å da, har tantebarn som det er 14 mnd mellom, å de leker seg så utrolig godt sammen, så jeg bare gleder emg jeg, søskenforholdet blir mye bedre!

Det er 7 år mellom meg og min yngste storesøster, og 14 år mellom meg og min eldste! Blir mer som enebarn da.. kjedelig.. Derfor valgte vi å få tette :)

Skrevet

Jeg er gravid i uke 11+3. Førstemann er født 24/10-2009 og nå har jeg termin 10/11-2010. Så blir ganske nøyaktig et år mellom dem. Jeg gru-gleder meg veldig. Hehe. Blir nok noen hektiske år til å begynne med. Men da er de jevnaldrende og kan ha mye glede av hverandre :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...