Gå til innhold

Har starta matklubb., noen som kan gi meg tips??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisann..

Nå har jeg starta matklubb.Hvor vi kan lage god mat,kaker osv. Her kan vi møtes å spise god mat,bytte oppskrifter osv. Jeg bor i en liten bygd,så dette er perfekt for å få folk ut.Tenkte vi kunne møtes en gang i mnd,kunne ha tema kvelder f eks mekiskansk mat,eller utlandsk mat osv, en aen gang kan vi ha skalldyr aften osv osv..

Vi ska ha quiz ,osv. Kom gjerne med tips og ideer.

Hva syntes dere om denne klubben?

Vi ska ha åpning av klubben,den 1 mai. .Da selger vi god mat, middag for 50 kr ink kaffe..Biff Stragnoff, gryteretter,karbonade med poteter, alt er selvf hjemmelaga....

Da ska vi ha lodd salg osv,.Og inntekten ska da gå til Frelsesarmeen.

Ps.Er det noen som veit om mann kan få støtte av kommunen mann bor i? For her er det ingenting for unge holde på med, dem å kan få komme ,alle er velkommen ...Der kan dem få kjøpe seg vafler,kaker,middag, dem kan lære seg å bake brød, kaker,lære seg å lage mat f eks kjøttkaker,fiskegrateng osv.---- Syntes dere det siste var en dum ide??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg syntes det er en bra ide.

Skrevet

Tusen takk ..

Jeg har alltid hatt 100 ideer inni hodet.men kun 10 av dem kan brukes.. hehe .Derfor spør jeg etter deres mening. Tar gjerne imot råd og tips osv..

Skrevet

Utrolig koselig tanke!! Det hadde eg gjerne vært med på!! Så kreativ du er :) Heldige de i bygden din!!

LYKKE TIL!!

Skrevet

Mamman til Odin.

Tusen takk,det var gode ord som varma... Vi har fått mange sponsorer, så vi er kjempe glade for det ja.. Tenkte at vi kanksje kunne søke kommunen om å få midler til en tv,eller en pc som vi kunne ha i denne klubben.Men vet ikke helt om hva dem sier,men ska høre ja.. Hvor i landet bor du hen da?? Ha en flott dag..

Skrevet

Hva skal dere med TV eller PC i en matklubb?

Søk heller om støtte til å leie lokaler, sende ut inbydelser eller program eller liknende. Hvem skal være medlemmer og hvem skal sitte i styret og bestemme hva dere skal drive med?

Husk også å få papirene deres i orden slik at dere ikke får problemer med banken og Brønnøysund.

Skrevet

Planer om å få "spåkafeen" i gang nå eller?

Skrevet

Tusen takk for tips..

Ang tv og pc,så tenkte jeg da på barn og ungdommer.Det er nesten ingen tilbud til barn og unge her.Så er det veldig mye mobbing og trakkasering her. Jeg tenkte at hvis vi hadde et tilbud til barn og unge, så har dem et sted dem kan være på,der dem kan spille spill,se tv,spille tvspill,spille pc osv osv. Her kan dem også kjøpe seg vafler,pizza biter,taco,kaker,brus osv osv.Så da har vi liksom tilbud for alle..Ja,vi tenkte at lokaler ska vi høre med kommunen om...Det tror jeg nok vi får dekka.Fikk veldig gode tilbake meldinger på dette igår,da vi var i avisa--

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...