Gå til innhold

Når slutte med nattbleier??

Anbefalte innlegg

Skrevet

2 uker siden han har brukt bleier på dagtid (i dag), fredag er det to uker siden siste uhell på dagtid. Han har vært så godt som tørr på natta siden påsken, 2-3 netter har det kommet noe i bleia etter det. På tide å prøve en natt uten bleie?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da ville jeg prøvd uten bleie på natta, med et tisselaken under.

Jenta mi slutta med bleie om natta før påske og det har gått kjempefint, hun har bare hatt et uhell!

Skrevet

Ja jeg tror kanskje vi prøver i morgen. "Problemet" er at han kommer inn i vår seng stort sett hver natt, skulle vel hatt stort tisselaken til den også da...

Merkelig hvor raskt de plutselig blir store hehe :)

Skrevet

Vi slutta med nattbleier 1 mnd. etter dagbleia var borte. De hadde aldri tørre bleier før vi forsøkte, men det gikk kjempe fint! Jeg tok de på do før jeg la meg første ukene.

Skrevet

Vi kutta nattbleiene ca to veker etter dagbleiene, sidan dei siste 8-9 nattbleiene hadde vore tørre.

Dessverre måtte vi begyne på igjen med nattbleier då jenta ca 2 mnd etter bleieslutt plutseleg fekk ein masse uhell. No er det ca 3 veker sidan vi starta opp igjen, og vi har no fleire tørre enn våte bleier, så eg håpar vi snart kan slutte igjen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...