Gå til innhold

Hvor mye spiser deres lille på 6-7 uker?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Synes lillegutt her spiser så mye. Ikke noe problem å spise 220 ml i ett måltid. Av og til mere..

Er ikke det mye? Går 2-3-4 timer mellom hvert måltid, litt forskjellig.

Hvor mye spiser deres småttiser?

Skrevet

Det hørtes mye ut, husk 1-litersregelen per døgn.

Min jenta spiste ikke mer enn max 100 ml per måltid, hver 3. time på dagen og sjeldnere på natt i den aldern.

Mange unger kjenner ikke at de blir mette, så prøv å rap ham i løpet av måltidet og prøv å la det gå 3 timer i mellom. MME er tungfordøyelige saker. Om du kommer over 1 liter i døgnet, snakk med hs. Det er ikke bra for nyrene til sånne småttiser å få 1 liter i døgnet over tid.

Skrevet

Det virket litt mye...

Datteren min er 5 uker da, men når jeg blander 120ml mme (ca 135-140ml ferdigblandet) så er det som regel litt igjen i flasken når hun er ferdig. Jeg gir kun mme.

Er det mme du gir eller pumper du deg? dersom det er mm du gir så er det kanskje mulig at det ikke er noe særlig næring i melka og det er derfor gutten spiser så mye?

Uansett, babyer er ulike, så det er sikkert helt normalt. Det er jo ikke noe problem at han spiser mye, det hadde vært mye verre den andre veien!

Skrevet

Var på helsestasjonen i går å da sa jeg det. Hun sa det var normalt i perioder å spise mye...Men synes selv det er mye!

Raper han to ganger iløpet av ett måltid, å han er sååå fornøyd etterpå. Kanskje det bare er for noen dager? Har holdt på i 4-5 dager nå.

Får bare mme...

Spiser en gang iløpet av natta.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...