cessy*og prinsessa si* <3 Skrevet 21. april 2010 #1 Skrevet 21. april 2010 altså hvordan var utfloden fra el til ikm å dere fant ut at dere var gravide? min renner mye å særlig når jeg reiser meg opp,er sånn melkeaktig farge å litt tynnere enn den vanligvis bruker å være mellom el å mensen.' er kjempeoppblåst,masse luft å små murringer..huff tia mellom el og ikm er såå lange! er nå 7dpo å har kjent tili symptomer,men tanta kommer vell..¨ fint om jeg kan få høre litt hva dere har opplevd?
cessy*og prinsessa si* <3 Skrevet 21. april 2010 Forfatter #2 Skrevet 21. april 2010 litt dårlig topic,altså før dere fant ut graviditet..
Tøvsjura Skrevet 21. april 2010 #3 Skrevet 21. april 2010 Hei du! Jeg fant ut at jeg var (er) gravid ca 6-7 dager over ikm, men hadde mistanker ettersom jeg hadde enorme mengder med utflod - hele tiden. Gult, flytende utflod. Mye oppblåst og er det fremdeles i uke 6 + Masse lykke til :-)
cessy*og prinsessa si* <3 Skrevet 21. april 2010 Forfatter #4 Skrevet 21. april 2010 takk for svar:) ja håper virkeli at det har skjedd noe denne gangen,ellers gir jeg snart opp altså...blir jo sliten av all prøvinga jo:) lykke til me babymagen twilight:)
*Lissi* Skrevet 21. april 2010 #5 Skrevet 21. april 2010 Skjønte jeg var gravid 1 uke før ikm. Hadde ingen utflod. Har begynt å få litt de siste dagene...7 uker i morgen. Lykke til!!
Tøvsjura Skrevet 21. april 2010 #6 Skrevet 21. april 2010 Takk for det, cessy55 ;-) Håper virkelig det har klaffet for deg :-) Sender deg litt *babystøv* ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå