Gå til innhold

kjenner meg sur og lei nå...

Anbefalte innlegg

Skrevet

har ikm idag,men foreløpig ingen mens.. de siste tre mndèr har den kommet på dag 28 på første dobesøk.. før var mensen veldig ustabil..alt fra 27 til 32 dager, så visste jo aldri når ikm var... :-/ tok test idag siden den har kommet på slaget 28 dag di siste mnd.. men den var negativ, og kjenner igrunnen på humør og magen at den er på vei!!! Men dette er 7 pp, og første mann satt etter 3 mnd,så merker dette begynner virkelig å såre meg! Er vel ikke lenge med 7 mnd prøving egentlig, men tar meg nær av det nå, For ALLE spør; "har ikke dere snart lyst på nr 2?" eller "Når kommer nr to hos dere, jenta deres er jo så stor nå!!!" jeg kjenner det sliter på meg når folk sier sånn, for har bare lyst til å svare " JA; VI PRØVER FOR Faen... !!!"

Og alt vi vil begge to,er å få en baby til..... de siste mnd har jeg heller ikke tatt EL tester, eller telt dager, slik som de andre mnd, nettopp for å prøve å slappe av,mannen syntes vi blir "presset" til å ha sex, og det blir så anstrengende. det tærer til og med en del på oss...så har igrunnen klart å slappe av ,men klaffer ikke av den grunn:((

Dette ble bar utblåsning, men skjønner ikke helt hva jeg skal gjøre... :(( har prøvd bidronning gele og...

Noen som er i samme båt?? :-/

Videoannonse
Annonse
Skrevet

med samme båt tenkte jeg på at første satt med en gang,men andre gjerne lot seg vente på... noen kan jo time det slik at to søsken blir født med akkuratt 2 års mellomrom for eks... en i jan og en i februar.. skikkelig urettferdig syntes jeg:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...