dumme mamma Skrevet 21. april 2010 #1 Skrevet 21. april 2010 Noen som har godt tips til noe jeg kan lage til home party i morgen. Vi blir 6 stk. Kake eller noe annet godt og lettvint
Pippilotta med 2 blå! Skrevet 21. april 2010 #2 Skrevet 21. april 2010 Let på detsoteliv.no der finner jeg alltid mye godt!
tre små knotter Skrevet 21. april 2010 #3 Skrevet 21. april 2010 Cookies med sjokolade og evt nøtter: 100 gr smør 1 dl hvitt sukker 1 dl brunt sukker 1 egg 2,5 dl hvetemel 0,5 ts salt 0,5 ts bakepulver 1/2 plate hakket sjokolade 1 liten neve med hakkede nøtter av eget valg. Sukker og smør røres kremaktig, Rør inn sammenvispet egg og mel blandet med salt, bakepulver, sjokolade og nøtter. Sett topper av deiken på en smurt plate. 190 grader, 10 min, midt i ovnen. Disse er så gode at du skulle ønske du kunne spise alle selv Kos deg med homeparty i morgen.
Gjest Skrevet 21. april 2010 #4 Skrevet 21. april 2010 Ingredienser : 3 store ss lys sirup 1 glass peanøttsmør 9dl cornflakes 1(200g) stor plate melkesjokolade Tilberedning: Varm sirup og peanøttsmør i en kjele, røres under oppvarming. Bland i cornflakes. For del alt i muffinsformer og la det avkjøle seg. Smelt melkesjokoladen i vannbad og fordel det på snickers konfektene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå