Anonym bruker Skrevet 21. april 2010 #1 Skrevet 21. april 2010 Jeg har fremdeles hvertfall 4-5 kg igjen, jeg vil ned. Nå de siste dagene har jeg laget meg en smoothie til kvelds. Med yoghurt, juice, banan, jordbær og blåbær.. Er kjempe godt. Men er dette LOV på en lavkaloridiett?
Gjest sug lut Skrevet 21. april 2010 #2 Skrevet 21. april 2010 Aner ikke, jeg forholder meg ikke til hva som er lov, men det er godt, og du kan jo droppe yoghurten og spare noen ekstra kalorier og ellers få i deg bare godsaker.
Anonym bruker Skrevet 21. april 2010 #3 Skrevet 21. april 2010 Youghurt og frukt inneholder jo mye kalorier men jeg aner ikke..
Gjest Gul stjerne Skrevet 21. april 2010 #4 Skrevet 21. april 2010 Ojojoj, litt i tvil om det er lov på lavkarbo. Men jeg driter i lavkarbo, og smoothien du har laget smaker sikkert fortreffelig:) Men skal jeg svare deg seriøst, tror jeg du skal kutte ut bananen og heller bruke mer bær. Og mindre yoghurt og mer kesam,om du bruker vanlig yoghurt. Likefult synes jeg du skal kose deg. Litt, hehe.
Anonym bruker Skrevet 21. april 2010 #5 Skrevet 21. april 2010 He he, ikke lett dette her.. Nå har jeg brukt vanilje yoghurt.. Gikk på lavkarbo før, og der hadde det garantert ikke vært lov. Men nå følger jeg litt mer grete roede opplegg..
Anonym bruker Skrevet 21. april 2010 #6 Skrevet 21. april 2010 Du skriver jo ikke lavkarbo, men lavkalori. Jeg ville ha laget den uten yoghurt, der er det mye sukker. Eventuelt kjøpt yoplait eller en av de andre lavkalori-yoghurtene. Banan er jo også en veldig søt og kaloririk frukt, mens bær er kjempebra. Ville gått for smoothie, men kanskje valgt litt andre ingredienser:)
Anonym bruker Skrevet 21. april 2010 #7 Skrevet 21. april 2010 Hvis du skal ha ordentlig svar må du regne ut kcal i smoothien. For å minske kcal innholdet bruker du mindre banan og kutter ut yoghurt, evt bruker naturell, cottage cheese, skummet melk el og vann. Du kan også ha i havregryn og linfrø for å få mer mat.
Anonym bruker Skrevet 21. april 2010 #8 Skrevet 21. april 2010 Jeg lager smoothie av frossen frukt, skummet melk og 1 banan....Syrlig, men søtt. Jeg trenger ikke å lage en smoothie som er altfor søt. Denne typen smoothie bruker jeg med min kostholdsendring.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå