Anca20 Skrevet 21. april 2010 #1 Skrevet 21. april 2010 Huff da er vel TR på vei igjen da,,,. ingen spsielle symptomer som dukker opp denne gangen heller,kun 2 ting men regner jeg med er TR som gjør.. for her er det kun smerter i 1 puppelupp og biiitte litt i den andre. og hodepine.. null og niks mer.. så tviler denne gangen ogsååå... går det ann! hehe har jo prøvd i 2 år nå,uten noe som helst lykke... sukk.. Kan det ikke bare bli alle oss slitere sin tur nå! med eeen gang!
BettyBoob Skrevet 21. april 2010 #2 Skrevet 21. april 2010 uff, så leit Kan ikke fatte hva slags tålmodighet og stå-på vilje man må ha når ting tar så lang tid. All ære til dere det gjelder! Har flere kollegaer som har slitt i mange år før det har klaffet, og det har vært tungt å se. Masse lykke til videre, det blir deres tur straks!!
Anca20 Skrevet 21. april 2010 Forfatter #3 Skrevet 21. april 2010 åh utrolig koslig svar <3 Tusen takk! ja det nytter ikke gi opp håpet en dag får vi det som vi vil alle sammen helt sikkert
BettyBoob Skrevet 21. april 2010 #4 Skrevet 21. april 2010 bare hyggelig har du barn? Jeg har en sænn på 4 år som vi håper å lage søsken til nå. Han var ikke planlagt så dette å skulle "prøve" å bli gravid er helt nytt for meg - og litt skummelt/spennende:) Selv om det er noen triste historier inne på denne debatten så er det mye mer koselig her inne på både skravle og ikke minst anonym
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå