monca*84*j12 Skrevet 21. april 2010 #1 Skrevet 21. april 2010 Lyst å se på meg? Når blir jeg gravid? kjønn? jeg kan se tilbake=) f.dato er 280384
**Bellasnella** Skrevet 21. april 2010 #2 Skrevet 21. april 2010 Jeg tror jeg har sett på deg tidligere om jeg ikke husker feil. Jeg får opp graviditet innen 3-4 mnd periode. Jeg får opp jente og en gutt på deg, men føler jenta er nærmest. Får opp en reise som vil gjøre deg godt i løpet av sommeren. Et setning som dukker opp er: grip dagen og øyeblikkene. Håper virkelig det klaffer for snart. :) Klarer du å se kjønnet på den lille i magen min? Får du opp flere barn på meg i fremtiden? f.24.01.85
monca*84*j12 Skrevet 21. april 2010 Forfatter #3 Skrevet 21. april 2010 Tusen takk! Høres absolutt bra ut=) Spennende med reise i sommer da=) Over til deg: Trur du får en liten jente jeg.. kommer noen dager før termin.. Og jeg trur du får en gutt om en 3års periode... klemklem
**Bellasnella** Skrevet 21. april 2010 #4 Skrevet 21. april 2010 Spennende... Har en gutt fra før også. Blir gøy å se. Skal på Ul på mandag så kan oppdatere deg da. Takk for at du tok deg tid.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå