Anonym bruker Skrevet 21. april 2010 #1 Skrevet 21. april 2010 Har i flere år,slitt med hvit utflod .Det er ganske mye som kommer,sp like før mensen men det er jo sikkert normalt.Da sønnen min ble født for 4 år sia,fikk han betensle i øyet .Hadde brukt Canasten 2 ganger før han ble født,men han ble desverre smitta. Nå 4 år sia sliter j ennå med det samme.Hva kan det være?Det er ikke sopp tror jeg,da canasten ikke tar den .Når jeg stikker fingerne inn i underlivet,skraper jeg vekk ganske mye gørr.Det er hvit og tjukt.Kan noen hjelpe meg??
Anonym bruker Skrevet 21. april 2010 #2 Skrevet 21. april 2010 høres som bakteriell vaginose (sorry skrivemåten er sikkert helt feil))
Anonym bruker Skrevet 21. april 2010 #3 Skrevet 21. april 2010 Kan godt være sopp selv om canesten ikke tar det, det har jeg hatt flere ganger... Da må du til legen og få resept på Difulcan eller tilsvarende, som er en pille man svelger. Bestill en GU-time; de kan sende "gørra" til dyrking og finne ut om det er sopp eller ikke hvis de er i tvil.
Anonym bruker Skrevet 21. april 2010 #4 Skrevet 21. april 2010 Takk for svar.. Hva må mann gjøre for å bli kvitt det? Er veldig ekkelt da typen min liker å slikke meg,men jeg har alltid 100 unnskyldinger,for at jeg er redd han ska lukte at det lukter vondt fra meg. Har prøvd alt mulige produkter,men blir jo aldri kvitt det....Er det det samme som candida??
Anonym bruker Skrevet 21. april 2010 #5 Skrevet 21. april 2010 Jeg har det slik som deg Hi...Ingenting som hjelper på meg heller.
Anonym bruker Skrevet 21. april 2010 #6 Skrevet 21. april 2010 Har hatt sterke smerter i underlivet , ca 14 dager før mensen,osv. Dette er smerter som blir verre når mann går osv,fryktelig når det holder på,Går aldri noen steder uten Naproxen actavis eller hva dem heter.Dem er utrolige ...Starta vel for 2 år sia.Og hver gang sier jeg at jeg ska på gyn.Men jeg hater å gå på gyn.Ble voldtatt av bror min da jeg var 12 til 13 år. Så jeg hater å gå til gyn. Men blir vel nødt nå sikkert.Må nevnes at jeg ble lagt inn 4 ganger i løpet av 3 uker for 5-7 år sia,da hadde jeg cyste, vanncyste som holdte på å sprekke, Måtte ta ut spiralen ,da sykehuset mente at jeg ikke tålte den..Så nå har dere hele livshistorien min..
Anonym bruker Skrevet 21. april 2010 #8 Skrevet 21. april 2010 Du må komme deg til en GU, det er den eneste løsningen.
Anonym bruker Skrevet 21. april 2010 #9 Skrevet 21. april 2010 Uff, hater å gå til Gu. Må sikkert dit da.Hva tror dere det er da? Kan det være cyste som har blitt til kreft? Tåler å høre det, hva tror dere?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå